۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۱

تندروان در گفتگو با مهر:

رقابت سختی با تیم گنبد داریم/ بازیکنانم در آمل با جرات بازی کردند

رقابت سختی با تیم گنبد داریم/ بازیکنانم در آمل با جرات بازی کردند

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان درباره بازی روز یکشنبه گفت: تیم گنبد جنگنده بازی می‌کند و بازی دشواری مقابل آنها داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم فولاد سیرجان در خانه میزبان تیم شهرداری گنبد است. شاگردان محمدرضا تندروان با  دو پیروزی و ۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. سیرجانی‌ها در هفته دوم مسابقات برد ارزشمندی در خانه هراز آمل به دست آوردند.

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز یکشنبه مقابل تیم شهرداری گنبد گفت: گنبد تیم خوبی است و در دو بازی گذشته خود جنگنده ظاهر شد. تمام بازی‌های لیگ برتر نزدیک به هم و فشرده هستند. بازی ضعیف و یا قوی وجود ندارد. روز یکشنبه نیز بازی دشواری مقابل شهرداری گنبد داریم.

سرمربی تیم سیرجان درباره پیروزی در هفته دوم مقابل تیم هراز آمل در خانه حریف نیز گفت: بازی بسیار نزدیک و سنگین بود. هراز تیم قابل احترامی است، بازیکنان با تجربه و ستاره‌ای در اختیار دارد و کادرفنی نیز خوب است. بازی جانانه و جنگنده بود. بازیکنان با جرات برنامه‌ها رو را در زمین اجرا کردند و به پیروزی رسیدیم.

وی تاکید کرد: در ست نخست نتیجه را واگذار کردیم. بازی در شرایط آب و هوایی شمال در فصل تابستان متفاوت است. رقابت‌های لیگ همیشه آبان ماه آغاز می شد و تجربه بازی در تابستان شمال را نداشتیم. تا آپدیت شویم ست نخست را واگذار کردیم و  در ادامه موفق شدیم تیم را کنترل و برنامه‌ها اجرا کنیم.

کد خبر 5027076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha