۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اعلام کرد؛

۱۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت ۶ نفر

۱۶۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شد/ فوت ۶ نفر

اراک- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ۱۶۸ مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان مرکزی شناسایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد جمالیان روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت استان مرکزی در مواجهه با کرونا اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۱۶۸ مورد جدید ابتلاء شناسایی شده‌اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۱۲۳۰۶ نفر رسیده است.

وی گفت: از تعداد ۱۶۸ مورد جدید در استان ۲۸ مورد این بیماران در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که مورد مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: ۱۴۰ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده‌اند نیز به‌صورت سرپایی بوده‌اند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده‌اند.

جمالیان با بیان اینکه ۶ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است، گفت: متأسفانه با فوت این افراد، تعداد فوتی‌ها استان مرکزی بر اثر ابتلاء به این ویروس به ۴۵۷ رسیده است.

کد خبر 5027363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha