۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴

لیگ قهرمانان آسیا - قطر

سرمربی الشرطه: استقلال تیم بزرگی است اما دنبال پیروزی هستیم

سرمربی الشرطه: استقلال تیم بزرگی است اما دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال الشرطه عراق گفت: استقلال تیم بزرگی است و تجربه بیشتری در آسیا دارد اما دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال ایران و الشرطه عراق از ساعت ۲۲:۳۰ فردا یکشنبه در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف هم می روند.

اظهارات «عبدالغنی شهد» سرمربی الشرطه در نشست خبری پیش از این بازی در ادامه می آید:

* این یک بازی بسیار مهم برای هر دو تیم است. ما می‌دانیم که رقیب بعدی ما با شیوه کاملاً متفاوتی از الاهلی با ما بازی خواهد کرد.

* ما فرصتی داریم که اولین تیم عراقی باشیم که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و تمامی سعی خود را خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کنیم.

*  چاره‌ای به جز پیروزی مقابل استقلال نخواهیم داشت تا برای صعود به مرحله بعدی نگران نتیجه بازی آخر که در آن نقشی نداریم، نباشیم. امیدوارم که بازیکنانم همان تمرکز ذهنی خود را حفظ کنند تا بتوانند در زمین بازی نتیجه را بسود ما رقم بزنند.

* از ابتدا باید بگویم که مربی استقلال نقطه نظرات خودش را بیان کرده است. درست است که ما در مسابقات داخلی درگیر نبودیم و اینجا سه بازی در مدت کوتاهی انجام خواهیم داد، اما این صحبت‌ها در چارچوب زمین فوتبال تعیین کننده نخواهند بود.

* ما کاملاً به این مسئله واقف هستیم که تیم‌های ایرانی با تکیه بر قوای فیزیکی و تاکتیک‌های دفاعی به میدان می‌روند و استقلال هم تیم بزرگی است که برخلاف ما در سطح آسیا تجربه فراوانی دارد. اما این نکات نباید مانع از این شود مکه ما به خود باور نداشته باشیم که می‌توانیم در زمین بازی و در این رقابت‌ها برای عراق افتخار آفرینی نکنیم.

همچنین خضر علی، بازیکن تیم فوتبال الشرطه عراق در این نشست خبری گفت: بازی بعدی ما بسیار سرنوشت‌ساز هست. هر چند که فاصله کمی برای ریکاوری داشتیم، اما هیچ بهانه‌ای نداریم که این فرصت را از دست بدهیم. پیروزی بر الاهلی این باور را به ما داده که با تکیه بر تمام توان خودمان بهترین نمایش را در زمین از خود به جای گذاریم تا از اعتبار فوتبال عراق در این رقابت‌ها دفاع کنیم.

کد خبر 5027372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      0 0
      جهان سوم همون جهانیست که بَدِ نماینده کشورمون و بخوایم...چه خبر گزاری و چه مدیرانی که دَم از حمایت میزنن اما تا نوبت به بازی های استقلال میرسه شروع میکنن به حاشیه سازی. لذا خواهشمندم روحیه بدهید