۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۸

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد

نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد

قزوین- معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای رفع مشکلات از همه توانمندی‌های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور، گرایش‌های سیاسی و اعتقادی را دخالت داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی سردار آبنوش معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اظهار کرد: جنگ تحمیلی را می‌توان به عنوان یک جنگ جهانی قلمداد کرد، چرا که صدام با کمک‌های فراوان مالی کشورهای عربی، کمک‌های پیشرفته تسلیحاتی کشورهای غربی و نیز با بهره گیری از نیروهای پیاده ۲۱ کشور، به جنگ با کشوری که تازه انقلاب کرده بود، آمد.

وی افزود: هنر امام (ره) این بود که از همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور در جهت مدیریت جنگ استفاده کردند و هیچ فردی را به خاطر طرز فکرش، از همراهی و کمک کردن در جبهه‌های حق علیه باطل محروم نکردند.

فرمانده سابق سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه نباید رفع مشکلات کشور را به مسائل سیاسی گره زد، اضافه کرد: طبق رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری که همیشه بر جذب حداکثری تاکید داشته و دارند باید برای رفع مشکلات از همه توانمندی‌های موجود در کشور بهره برد و نباید در رفع مشکلات کشور، گرایش‌های سیاسی و اعتقادی را دخالت داد.

وی افزود: امروز شرایط کشور از دوران جنگ تحمیلی سخت‌تر شده و باید با هم‌گرایی، همدلی و همراهی بیشتر، در جهت رفع مشکلات مردم گام برداریم،

سردار آبنوش گفت: باید مسئولان طوری عمل کنند تا خدایی ناکرده، شرمنده امام (ره) و شهدا نباشند.

کد خبر 5032097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۳
      0 0
      همه برای رشد اقتصادی و ایجاد ظرفیت ها شغلی ورود کنند تا دولت تنها متولی اقتصاد نباشد. بسیج مردمی، ورود بنگاه ها خیریه و مذهبی، کمک مالی بانک ها به سازمان ها مردمی برای عمران، تولید و آبادانی راه گشاست