۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۲

امام جمعه موقت ورامین:

نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود

نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه مردم به نمایندگان چشم امید دوخته اند گفت: نمایندگان اجازه ندهند وجهه انقلابی مجلس مخدوش شود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در پیامی تحت عنوان پیام جمعه ضمن تسلیت شهادت امام حسن علیه السلام اظهار داشت: ایشان امامی بود که در برابر جریان نفوذ معاویه سختی‌های فراوانی را متحمل شد و غربت ایشان نیز استثنایی بود، شهادت به دست همسر و تیرباران شدن جنازه و قبر ویران از مختصات امام مجتبی است.

محمودی با اشاره به اینکه حکاکی تصاویر زنان بر روی سنگ قبر اموات بر خلاف حیا و عفت یک زن مسلمان است گفت: از اوقاف و سازمان آرامستان های شهر ورامین درخواست می‌کنم از این اقدام جلوگیری کنند.

وی با اشاره به هفتم مهر و روز آتش نشانی و ایمنی بیان داشت: این روز را به آتش‌نشانان عزیز تبریک عرض می‌کنیم و به روح آتش‌نشانان که در راه خدمت جان باختند و درود می‌فرستیم.

امام جمعه موقت ورامین عنوان داشت: یک سخن هم با مجلس شورای اسلامی دارم که مردم به نمایندگان خود در مجلس چشم امید دوخته‌اند و نباید اجازه دهید وجه انقلابی مجلس مخدوش شود، برخی اقدامات و مواضع برای مجلس حاشیه ساخته و آن وجهه ارزشمند را زیر سوال برده است، مردم نماینده‌ای خواسته‌اند که هم درد مردم را درمان کند و هم مدافع حقوق آنها باشد امیدواریم که این مجلس این‌گونه باشد و این حواشی را از اطراف خود پاک کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید نام شهدا کمرنگ شود اظهار داشت: دست‌هایی در صدد کمرنگ کردن نام شهدا در نامگذاری معابر هستند که به انها اعلام می‌کنیم باید حرمت خانواده‌های شهیدان و ایثارگران محفوظ بماند و آنها به عنوان الگوی صبر و ایثار معرفی و تجلیل شوند و یکی از این اقدامات بسیار خوب برگزاری مراسم‌ها در کوچه‌ها و خیابان شهدا است که مورد تقدیر می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه اوضاع نابسامان اقتصادی کشور و عملکردهای ناصواب فریاد مردم مظلوم ما را بلند کرده است گفت: تا به کی بی تفاوتی و لاابالی گری مدیریتی را باید شاهد باشیم چرا کسی در دولت پاسخگو نیست چرا دولت با عملکردهای غلط به جوک و مطالب این و آن تبدیل شده است، این حضرات فریادهای ملت را نشنیده‌اند چرا کار به جایی رسیده است که رنج نامه وزیر بهداشت و درمان دل مردم را خون کند.

محمودی گفت: اصلاً آیا مدیریتی وجود دارد، من به دولتمردان عرض می‌کنم شما از این ملت هستید بالاخره می‌خواهید میان این مردم زندگی کنید حداقل از خود نام نیک بر جای بگذارید ما به همان میزان که از عزت اقتدار امنیت استقلال و آزادی کشور تجلیل می‌کنیم و به رهنمودهای رهبر عزیز می‌بالیم از این عملکرد دولت ناراحت هستیم و معتقدیم این عملکرد تمام خوبی‌ها را تحت شعاع خود قرار داده است.

کد خبر 5032438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha