۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۷

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

عملیات ساخت ۳۳ باب کلاس درس در بناب آغاز شد

 عملیات ساخت ۳۳ باب کلاس درس در بناب آغاز شد

بناب- به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عملیات اجرایی ۳۳ باب کلاس درس با همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز و با اعتبار تقریبی ۱۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم امروز با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در آئین کلنگ زنی ۳۳ باب کلاس درس در مناطق روستایی شهرستان بناب گفت: خداوند اسنان را اشرف مخلوقات خلق کرده و این انسان‌ها هستند که با کارهای خیرشان برکت و پیشرفت بخشی از زندگی بشریت را همواره در کنار دولتمردان برعهده گرفته‌اند.

فاطمه مهاجرانی افزود: این خیرین بزرگوار مدرسه ساز فرشتگان مهربانی برای آینده سازان این مرز و بوم بشمار می‌روند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اشاره به طرح «آجر به آجر» و هدایت کمک‌های خرد به سوی مدرسه سازی خواستار مشارکت آحاد مردم در این پویش ملی شد.

این گزارش حاکی است، پیام صدقی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز در حاشیه کلنگ زنی طرح‌های آموزشی در بناب گفت: مدارس روستاهای چپقلو، آلقو، روشت بزرگ و زاوشت در تیپ مدارس ۶ کلاسه روستایی با تجهیزات کامل با هزینه تقریبی ۸۰ میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش مدرسه ساز «سرکار خانم اعظم نجفی» به یاد مرحوم پدر بزرگوارشان احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدرسه ۹ کلاسه «فاطمیه» بناب نیز توسط خیر مدرسه ساز «حاج کریم سلیمی» بنام «اسماعیل سلیمی» بصورت مشارکتی با هزینه تقریبی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود که ۲۰ میلیارد ریال آن توسط خیر و بقیه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی تأمین خواهد شد.

بنابراین گزارش، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز در آئین کلنگ زنی این طرح‌های آموزشی اظهار کرد: هم اکنون ۳۹ مدرسه در شهرستان بناب نیاز به بازسازی دارد که بازسازی ۸ مورد آنها آغاز شده است.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با تأکید بر اینکه رتبه علمی شهرستان در آموزش و پرورش در سه چهار سال آینده باید در جایگاه سوم و چهارم باشد؛ افزود: از مسئولین انتظار داریم با تهیه نقشه‌های مدارس آن را به دست خیرین بسپارند.

کد خبر 5034490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha