۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان خبر داد:

توزیع ۷۵۰ میلیون ریال مساعدت در بین دانش آموزان بی بضاعت کاشانی

توزیع ۷۵۰ میلیون ریال مساعدت در بین دانش آموزان بی بضاعت کاشانی

کاشان - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: ۷۵۰ میلیون ریال مساعدت بین دانش آموزان بی بضاعت تحت سرپرستی در قالب وجه نقد و یا لوازم التحریر توزیع شد.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از ابتدای ماه محرم تاکنون با همکاری مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه بیش از ۶۶ هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان تحت پوشش توزیع کرده است، اظهار داشت: همچنین دو هزار و ۸۶۰ سبد کالا اعم از بهداشتی و غذایی نیز بین مددجویان تحت پوشش توزیع شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته به تهیه غذاهای گرم و بسته‌های غذایی و بهداشتی بیش از ۱۲ میلیارد ریال بوده است، افزود: همچنین این نهاد بیش از ۷۵۰ میلیون ریال مساعدت نیز به دانش آموزان تحت پوشش تحت عنوان مساعدت در قالب وجه نقدی و یا لوازم التحریر توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم استفاده از فضای مجازی و آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان تصریح کرد: حدود ۶۰ درصد از ۵۰۰ دانش‌آموز و ۷۶ دانشجوی تحت سرپرستی این نهاد برای تهیه گوشی هوشمند و یا تبلت دارای مشکل هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) تا نیمی از هزینه‌های خرید تبلت برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را متقبل می‌شود، بیان کرد: برای تهیه این وسایل بیش از شش میلیارد ریال دیگر نیاز است که امیدواریم با کمک خیرین این مهم به زودی محقق شود.

شیخ استرکی همچنین با اشاره به ادامه طرح شور عاطفه‌ها در کاشان افزود: این طرح با همکاری اداره پست انجام می‌شود و در قالب آن پایگاه جذب کمک‌های مردمی برای دانش آموزان بی بضاعت در اداره پست دایر است.

کد خبر 5036252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
      0 0
      ازمسولان تقاضا داریم .تحقیق وتفحص بسیاری درموردمدیرکمیته امدادکاشان داشته باشن.این شخص صلایحت اینونداره مسولیتی درکمیته امدادکاشان داشته باشه.مسولان ازشماانتظارداریم نظارت سخت به این افرادداشته باشید