۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۰۵

زالی هشدار داد؛

تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد/ افزایش تخت های ICU

تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد/ افزایش تخت های ICU

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: باید بدانید تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند، با نارسانایی‌های درمانی زیادی رو به رو خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، افزود: تنها راه قطع زنجیره بیماری کرونا، کم شدن مراجعین غیرضروری به بیمارستان‌ها است.

زالی اظهار داشت: در حال افزایش بخش‌های جدیدی به بیمارستان‌ها هستیم که در شرایط و زمان بستری بیماران کرونایی با کمبود تخت رو به رو نشویم.

وی ادامه داد: طی یک هفته اخیر تعدادی از بخش‌های عادی بیمارستان‌ها به بخش‌های ویژه کرونایی تبدیل شده است. البته باید بدانید که اگر افراد شیوه نامه‌های بهداشتی مد نظر را به خوبی رعایت نکنند حتماً با پر شدن بی وقفه تخت‌ها رو به رو خواهیم شد.

زالی افزود: باید بدانید تهران در وضعیت خطرناکی قرار دارد و اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند، با نارسانایی‌های درمانی زیادی رو به رو خواهیم شد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: تنها راه این موضوع بسته شدن ورودی‌های بیمارستان‌ها است. امروزه با افزایش ظرفیت‌های جدید و تغییراتی در بخش‌های مختلف مراکز درمانی توانسته‌ایم تا حدودی ظرفیت‌های لازم را جبران کنیم.

کد خبر 5065028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      0 1
      من امروز خیابان ولی عصر بودم بالاتر از پل پارک وی رستورانا باز بودن و بیرون مغازه میز و صندلی گذاشته بودن مردمم بدون ماسک در حال غذا خوردن و نزدیک هم. اینجوری نظارت می کنن؟
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      1 0
      بابا بس کنید همش ایجاد رعب و وحشت.واقعا بهترین کار اینه آدم رسانه هارو دنبال نکنه.به جای مطالب مفید،آگاهی بخش و آموزنده همش اخبار منفی و ناامیدکننده..اگه ژان بودریار الان زنده بود میگفت کرونا وجود نداره(مثل اون جمله معروفی که درباره جنگ خلیج فارس گفت)
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      0 0
      با سلام از اعضای شورای شهر و شهدار تهران و ستاد کرونا درخواست دارم روزهای تعطیل به دریاچه چیتگر سر بزنند تمام رستورانها و کافه ها ، مملو ازجمعیت ،کلیه قایقهای پارویی و موتوری و تفریحی مملو از جمعیت و مرتب جلیقه نجات جا به جا می شد آیا نباید این مراکز تعطیل شوند فقط عروسی دختر مردم مشکل ایجاد میکند