۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶

هفته هشتم لیگ برتر والیبال؛

نفرزاده: گنبد مستحق برد بود/ بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند

نفرزاده: گنبد مستحق برد بود/ بازیکنانم تمرکز خود را از دست دادند

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از شکست مقابل گنبد گفت: گنبد بسیار خوب ظاهر شد و بازیکنانم تمرکز و انسجام خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم خاتم اردکان با نتیجه سه بر صفر مغلوب تیم شهرداری گنبد شد.

فرهاد نفر زاده سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان پس از شکست مقابل شهرداری گنبد گفت: وقفه ایجاد شده در مسابقات ما را از شرایط رقابت خارج کرد. بازیکنانم در بازی امروز فکر نمی‌کردند تیم گنبد با این شرایط ظاهر شود، گنبدی‌ها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و باعث شدند بازیکنانم نتوانند تمرکز و انسجام لازم را حفظ کنند.

سرمربی تیم خاتم اردکان ادامه داد: در نهایت بازی را واگذار کردیم، گنبد نشان داد بسیار خوب خود را برای شروع مجدد مسابقات آماده کرده است، از تیم ما بهتر بودند، آنها لایق این پیروزی بودند و به آنها تبریک می گویم.

نفرزاده درباره حضور الکنو یا کاستلانی در تیم ملی والیبال ایران گفت: هر دو از مربیان بسیار خوب هستند و می‌توانند به تیم ملی بزرگسال ایران کمک کنند، مهم نیست کدام اسم سرمربی می‌شود بلکه مهم این است که چه شرایطی را برای آنها در تیم ملی فراهم می‌کنیم تا بتوانند در المپیک کارشان را انجام دهند، قطعاً با سکان داری هر یک از این دو مربی تیم ملی والیبال ایران می‌تواند یکی از تیم‌های خوب حاضر در المپیک باشد.

کد خبر 5066657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha