۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹

همزمان با روز ولادت امام مهربانی‌ها؛

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

مشهد- همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی‌ها، جشن بزرگ امام رضایی‌ها در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در خیابان امام رضا (ع) مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جشن بزرگ امام رضایی‌ها»، این جشن خانوادگی امسال برای دومین سال، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با روز ولادت حضرت امام رضا (ع) از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب در خیابان امام رضا (ع) از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس با حضور مردم برگزار خواهد شد.

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» به همت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیران و با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود و به دنبال الگوسازی شادی و نشاط مومنانه در شهر با محوریت برنامه‌های جذاب و متنوع فرهنگی، هنری، سرگرمی و ورزشی است.

در طول مسیر «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در خیابان امام رضا (ع) مشهد غرفه‌های متعدد پذیرایی برپا خواهد شد.

همچنین در این مسیر در ۴ جایگاه ویژه در میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس رویدادهای فرهنگی و رسانه‌ای با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و با برنامه‌های متنوعی هم چون سرودخوانی، مداحی، اجرای نمایش، بیان معارف و … همراه خواهد بود.

این رویدادها شامل برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ایی، ورزشی و هنری برای گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود و در غرفه‌های گوناگون فضاهای بازی، سرگرمی و جُنگ شادی پیش‌بینی شده تا بستری مناسب برای حضور خانواده‌ها در این جشن بزرگ خیابانی فراهم شود.

اجرای پویش قرار عاشقی شامل قرائت صلوات خاصه و اجرای نورافشانی گسترده در مسیر خیابان امام رضا (ع) همزمان با ساعت ۸:۰۸ شام میلاد حضرت امام رضا (ع) در این مسیر از دیگر برنامه‌های این جشن خواهد بود.

لازم به ذکر است این جشن به دلیل شرایط جوی مشهد، به جای شب میلاد در شام ولادت امام مهربانی‌ها در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا پایان شب برگزار خواهد شد و زائران و مجاوران رضوی می‌توانند در کنار خانواده لحظات شادی را تجربه کنند.

گفتنی است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ستاد مردمی جشن امام رضایی‌ها می‌توانید به سایت Imamrezayiha.ir مراجعه کنید.

کد خبر 6109678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha