۱ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۴۷

امام جمعه پلدختر:

حضور فعال بسیجیان در کمک به سیل زدگان پلدختر فراموش نشدنی است

حضور فعال بسیجیان در کمک به سیل زدگان پلدختر فراموش نشدنی است

پلدختر- امام جمعه پلدختر گفت: حضور فعال بسیج در کمک به آسیب دیدگان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در پلدختر بر کسی پوشیده نیست و فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی شامگاه شنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه پلدختر به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج با تفکر امام راحل تشکیل شد و امروز در میدان عمل با اقتدار و صلابت به عنوان الگوی مقاومت به دنیا معرفی شده است.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی در جامعه حضور آگاهانه و مؤثر دارد و بسیجیان در حوادث مختلف برای کمک به مردم پیشگام هستند.

امام جمعه پلدختر بسیج را در میدان استکبارستیزی با صلابت دانست و گفت: تفکر بسیجی که برگرفته از مکتب ناب اسلام است، انسان‌های مخلص ولایی و مبارز را پرورش داده و استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ولایت پذیری از نشانه‌های تفکر بسیجی است که در جامعه اسلامی نمود دارد.

حجت الاسلام موسوی افزود: بسیج عامل اقتدار و همیشه در صحنه‌های مختلف کشور پیشگام بوده و امروز علاوه بر تمامیت ارضی کشور در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله گره گشای مشکلات و مایه دلگرمی مردم و مسئولان است.

وی یادآور شد: حضور فعال بسیج در جریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در پلدختر بر کسی پوشیده نیست و بسیجیان در سراسر کشور در این حادثه به کمک آسیب دیدگان از سیل شتافتند که قابل تقدیر و ارزشمند است.

کد خبر 5077286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha