۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳

رئیس دانشگاه خبر داد:

اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی با سازمان فضایی همکاری می کنند

 اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی با سازمان فضایی همکاری می کنند

رئیس دانشگاه خوارزمی در بازدید از سازمان فضایی ایران گفت: امکان همکاری اعضای هیات علمی با سازمان فضایی در قالب فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه خوارزمی، عزیزالله حبیبی به همراه تعدادی از معاونان دانشگاه از مرکز فضایی ماهدشت بازدید کردند.

در این بازدید دکتر براری، رئیس سازمان فضایی ایران ضمن معرفی سابقه و فعالیت های سازمان، به آمادگی این مجموعه برای همکاری با دانشگاه خوارزمی در جهت تبدیل داده های ارزشمند اخذ و نگهداری شده در این سازمان به ثروت در حوزه های مختلف مانند ناوبری و اقتصاد سنجشی اشاره کرد.

همچنین مدیر بخش سنجش از راه دور سازمان فضای ایران، ضمن معرفی پورتال rs.isa.ir اطلاعات مختلف موجود در این پورتال را که بصورت رایگان قابل دسترس هستند تشریح کرد.

همچنین مدیر مرکز ملی داده و خدمات فضایی سازمان، ضمن تاکید برای آمادگی همکاری سازمان با دانشگاه خوارزمی برای تولید خدمات و محصولات با ارزش افزوده در مراحل مختلف مانند تامین اطلاعات و ایجاد بازار هدف؛ حمایت از کسب و کارهای نوپا در این حوزه را جزو برنامه های اصلی سازمان بر شمردند.

حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی نیز با اشاره با عزم هیات رئیسه دانشگاه به تقویت ارتباط با سازمانهای و ارگانهای دولتی و خصوصی به آمادگی دانشگاه خوارزمی برای همکاری در حوزه های مختلف مانند رفع نیازهای جامعه و صنعت، تغییر در رشته های دانشگاهی در جهت تامین نیاز سازمان فضایی ایران، امکان همکاری اعضای هیات علمی با سازمان فضایی در قالب فرصت مطالعاتی در جامعه و صنعت، به ایجاد استارت آپ های مشترک و تشکیل نشست‌های مشترک اشاره کرد.

کد خبر 5081629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha