۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۲۲:۱۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

مشکل آب شرب شهرضا با تعامل میان نهادی رفع شود

مشکل آب شرب شهرضا با تعامل میان نهادی رفع شود

شهرضا _ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: لازم است با تعامل میان دستگاه های مختلف هر چه سریع‌تر مشکل آب شرب شهرستان شهرضا رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر قاسمی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: عمده جمعیت شهرستان شهرضا در خود شهر متمرکز شده و این ویژگی تفاوت این شهرستان نسبت به شهرستان‌های دیگر را شکل می‌دهد، بر این اساس قطعاً باید مدیران و مسئولین شهرستانی و خصوصاً استانی در حوزه تخصیص اعتبارات و آسیب‌های اجتماعی از این زاویه و دریچه به شهرضا توجه و نگاه کنند.

وی با اشاره به ضرورت به تشکیل جلسات شورای اداری، افزود: در این جلسات تمامی مسئولین دستگاه‌ها در کنار هم قرار می‌گیرند، هدف تسهیل و تسریع در کار مردم است اما زمانی به واقع در راستای این هدف گام بر می‌داریم که شورای اداری کارساز و مطلوب باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مجموع خاستگاه ارزش‌های اسلامی است، گفت: این ارزش‌ها به باورهای ما، نگرش، رفتار، سبک زندگی، اخلاقیات ما شکل درستی می‌بخشد به نوعی که اگر یک مرور و اصلاحاتی در این موارد داشته باشیم در ادامه تمامی اقدامات ما نیز به شکل مؤثر و در جای خود انجام می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه انقلاب یک تغییر بزرگ و بنیادین در کشور ایران ایجاد کرد، افزود: اگر به بیانیه گام دوم انقلاب توجه ویژه‌ای داشته باشیم هم پاسخ سوال‌های خود در کنار دستاوردهای اتفاق افتاده میابیم و هم می‌توانیم راهکار و مسیر خود را به درستی مشخص کنیم.

وی بیان داشت: یکی از عناصر بسیار ارزشمندی که در دین اسلام به آن توجه شده صبر و تحمل در تمامی موارد به ویژه مدیریت است؛ بسیاری از مشکلات ما با یک گفت و گوی ساده و منطقی حل می‌شود و دلیلی ندارد که با کوچک‌ترین مسئله ذهنیتی نسبت به هم دیگر پیدا کنیم و ضرر آسیب آن را مردم بینند.

ارتباط میان مسئولین و مردم یک رابطه صمیمی و متقابل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: ارتباط میان مسئولان و مردم یک رابطه صمیمی و متقابل است که در هرجایی که مردم با مشارکت خود حضور می‌یابند موفقیت توأم بوده و حاصل شده است چراکه نظام ما بر پایه حضور مردم شکل گرفته است و اگر مردم نباشد حکومت دیگر معنایی نمی‌دهد.

وی با توجه به مشکلات شهرستان شهرضا بیان داشت: با پیگیری‌های نماینده شهرستان جلسه‌ای با مسئولان مربوطه در خصوص مشکلات شهرستان شهرضا تشکیل شود که بتوانیم بخشی از مشکلات را از جمله بحث آب شرب شهرستان شهرضا را هرچه زودتر حل کنیم و شایسته است به این شهرستان که پیشینه ایثارگری، علم و تقوا دارد بیشتر به آن توجه شود.

کد خبر 5143558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha