۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۱۳

فرمانده انتظامی بابل:

ساخت وسازهای غیرمجاز جنگلی در بابل تخریب شد

ساخت وسازهای غیرمجاز جنگلی در بابل تخریب شد

ساری- فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای حکم قضائی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی و آزاد سازی هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد زمان شالیکار اظهار داشت: در راستای اجرای حکم قضائی مبنی بر آزاد سازی اراضی جنگلی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی و ییلاقی "بخش بندپی شرقی"، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی بخش و پاسگاه انتظامی "سجادرود" قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بابل با شناسایی ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق جنگلی " گاوزن محله و شورکش" و منطقه ییلاقی و توریستی "حاج شیخ موسی" برابر مفاد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی جنگلی اقدام به تخریب بنای غیرمجاز در این مناطق کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: با توجه به چندین مرحله اخطار از سوی اداره جهاد کشاورزی به افراد سود جو و مالکان این بناهای غیرمجاز که اقدام به دیوارکشی در اراضی جنگلی کرده بودند، سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس و کارشناسان اداره منابع طبیعی حکم قضائی اجرایی و ۴ واحد و بنای غیرمجاز تخریب شد.

سرهنگ شالیکار با اشاره به آزاد سازی ۷ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی جنگلی در این عملیات، افزود: برابر اعلام کارشناسان منابع طبیعی ارزش ریالی این میزان از اراضی متصرفی ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست؛ هرگونه اخبار در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سو استفاده از منابع طبیعی را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5154637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فیروزجایی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      درود بر شرفتان فقط خونه های مردم بی دفاع را خراب کردند نه خانه های لاکچری و ... خونه های مردمی را بر سرشان خراب کردند که از همه لحاظ بی دفاع بودند و هیچ کسی را نداشتند نه پول داشتند نه پارتی خانه های مسولیین همچنان پابرجاست وبرای اینکه خودشان را نشان دهند خانه های مردم فقیر روستا...