۱۱ اسفند ۱۳۹۹، ۹:۴۸

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

جریمه ۱۴ هزار خودرو از ابتدای اجرای محدودیت های ترددی در فومن

جریمه ۱۴ هزار خودرو از ابتدای اجرای محدودیت های ترددی در فومن

فومن- فرمانده انتظامی فومن با اشاره به عدم رعایت ساعت منع تردد شبانه از سوی شهروندان، گفت: تاکنون ۱۴ هزار خودرو جریمه شده اند.

سرهنگ عباس حقیقی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه متأسفانه شهروندان فومنی محدودیت‌های ترددی شبانه را جدی نگرفته اند، گفت: در صورت نیاز به تردد ضروری باید برگه تردد دریافت کنند.

فرمانده انتظامی فومن با بیان اینکه بر اساس قانون مرجع صدور برگه تردد پلیس راهور است، تصریح کرد: از ابتدای اجرای محدودیت‌های شبانه تاکنون ۱۴ هزار خودرو در شهرستان فومن اعمال قانون شده اند.

وی در ادامه به برخی آمارهای در حوزه انتظامی شهرستان فومن اشاره و با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش ۱۳ درصدی سرقت هستیم، گفت: کشفیات نیز در این بخش در شهرستان فومن افزایش یافته و در زمینه سرقت‌های مهم نیز این آمار به ۲۰ درصد می‌رسد.

سرهنگ حقیقی نیا با اشاره به اینکه در حوزه مواد مخدر در مقایسه با سال گذشته ۳۲ درصد افزایش کشفیات را شاهد هستیم، اضافه کرد: در زمینه سلاح‌های غیر مجاز نیز شاهد رشد ۴۸ درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه اجرا و ابلاغ اوراق قضائی ۲۲۷ درصد افزایش ثبت ابلاغ داشته ایم، تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۴۰۳ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

حقیقی نیا با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون با توجه به محدودیت‌های کرونایی تصادفات برون شهری ۴۴ درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: در تعداد متوفیان و مجروحان حوادث رانندگی نیز در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۸۶ و ۲۹ درصدی کاهش داشته ایم.

وی ادامه داد: در حوزه تصادفات جرحی با کاهش ۲۰ درصدی و تصادفات خسارتی نیز با کاهش ۴۱ درصدی رو به رو بودیم.

کد خبر 5158790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اصغربی عیب خورسند IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      0 0
      من رفتم اردبیل وبرگشتم بیایم رشت وطهران آیا باید به اخطار تخلف در تردد درمسیر فومن به رشت رابدهند درصورتیکه فقط چند ساعت رشت توفق کردم وبعد بسوی طهران آمدم