۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۵۵

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد:

تدوین سیاست های انتخاباتی ۱۴۰۰ در دانشگاه آزاد

تدوین سیاست های انتخاباتی ۱۴۰۰ در دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از تدوین سیاست های انتخاباتی ۱۴۰۰ برای فعالیت تشکل ها و اساتید این دانشگاه خبر داد.

فرزاد جهان بین در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه دانشگاه آزاد برای انتخابات سال آینده چهارچوب خاصی برای فعالیت دانشجویان و اساتید دارد، اظهار کرد: ما در حال تدوین سیاست‌های انتخاباتی هستیم و ان شاء الله در صورت امکان، بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه اساتید و دانشجویان نیز همچون سایر اقشار در فضای رقابتی انتخابات حضور پیدا می‌کنند، افزود: ما خط قرمزی برای این عزیزان نداریم و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند در شناساندن کاندیداها و ارزیابی عملکردشان فعالیت کنند.

جهان بین در ادامه خاطرنشان کرد: با این وجود اما راهبرد اصلی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت آن، مشارکت حداکثری و کمک به انتخاب اصلح است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد به هیچ نحوی به نفع شخص یا جریان خاصی وارد عرصه نخواهد شد و اجازه هم نخواهد داد که امکانات دانشگاه، در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد در ادامه تصریح کرد: در روند تدوین سیاست‌ها برای انتخابات ۱۴۰۰ و تبادل نظرها در این خصوص، تمرکز ما بر ارائه رویکردی است که علاوه بر برخورداری از عقلانیت، باعث رونق فضای سیاسی و انتخاباتی کشور بشود.

جهان بین اضافه کرد: یکی از مواردی که قرار است در تدوین سیاست‌های انتخاباتی دانشگاه آزاد لحاظ شود، بحث حضور افراد در مناظرات و یا سخنرانی‌های انتخاباتی است چرا که برخی‌ها قانونا اجازه فعالیت سیاسی ندارند و حضور آن‌ها در دانشگاه با محدودیت رو به رو است.

کد خبر 5170646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha