۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۴:۱۶

نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد؛

برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی توسط پلیس

برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی توسط پلیس

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر برخورد با ایجاد کنندگان التهاب در فضای انتخاباتی، گفت: حفظ امنیت آرای مردم وظیفه پلیس است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اقدامات مناسب پلیس برای کاهش آسیب‌های اجتماعی طی سال گذشته، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های پلیس حفظ امنیت در جامعه است.

وی با تأکید به خود صیانتی در پلیس، افزود: توجه به این موضوع و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی سبب شده تا نگاه مردم به پلیس و فعالیت‌های آن مثبت باشد.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه پلیس ضابط دستگاه قضائی در اجرای احکام است، گفت: بسیاری از فعالیت‌های دستگاه قضائی با همکاری و مشارکت پلیس انجام می‌شود که نشان دهنده جایگاه پلیس است.

وی با بیان اینکه امنیت موجود در جامعه را مدیون تلاش‌ها و از خودگذشتگی پلیس هستیم، اضافه کرد: حضور فیزیکی پلیس در سطح شهرها و روستایی زمینه آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر لزوم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، ادامه داد: پلیس از اجرای قوانین پشتیبانی می‌کند و با توجه به فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و مواجهه با هنجارشکنان نیروهای انتظامی باید از آنها حمایت کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برقراری امنیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سه حوزه فعالیت‌های پلیس است، اظهار کرد: پلیس باید با هر امری که موجب ناهنجارهای اجتماعی می‌شود، مقابله کند ضمن اینکه حضور پلیس در گلوگاه‌های اقتصادی به ویژه بنادر کشور حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال جاری، ادامه داد: نیروهای پلیس برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت به صورت جهادی کار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و تأکید کرد: پلیس نقش مهمی در برگزاری امن و سالم انتخابات ایفا می‌کند و در این زمینه باید توجه و تلاش ویژه برای جلوگیری از ایجاد التهاب داشته باشد.

وی با بیان اینکه با هر گونه ایجاد التهاب در فضای انتخابات باید برخورد شود، افزود: یکی از حربه‌های دشمنان دلسرد و ناامید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب و جلوگیری از مشارکت آنها در انتخابات است لذا پلیس باید امنیت آرای مردم را حفظ کند.

کد خبر 5189289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha