۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵

پنجره مهر؛

شب‌های احیا و رنگ و بوی عبودیت/ زمین و آسمان در قومس به هم رسیدند

شب‌های احیا و رنگ و بوی عبودیت/ زمین و آسمان در قومس به هم رسیدند

سمنان- آئین آخرین شب از لیالی احیا، با حضور و مشارکت مردم و در عین حفظ و رعایت پروتکل‌ها و شرایط بهداشتی با شوری خاص برگزار شد و ندای العفو در آسمان قومس پیچید.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین شب از لیالی احیا در حالی به میزبانی هیئت‌ها، ورزشگاه‌ها، مساجد و حسینیه‌های استان سمنان برگزار شد که مردم و هیئت‌های مذهبی که همیشه در انجام واجبات و پروتکل‌ها و مواسات و همدلی مومنانه در رأس امور بودند، این بار هم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت را مد نظر قرار داده و با فاصله گذاری یک صدا آسمان قومس را مملو از الهی العفو کردند.

مراسم ادعیه خوانی، مناجات خوانی، مرثیه سرایی و تلاوت قرآن کریم امشب در سراسر استان سمنان رنگ و بوی خاص به شب‌های احیای مردم استان سمنان بخشید و مردم آه در دل و اشک بر چشم به امید اینکه یک بار دیگر شانس حضور در چنین شب‌هایی را داشته باشند، در مساجد حضور یافتند.

مردم استان سمنان همچنین امشب از نذر خون و حضور در پایگاه‌های انتقال خون و همچنین مواسات و کمک‌های مومنانه نیز باز نماندند و پیش از حضور در مساجد کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز گردآوری کمک‌ها در قرارگاه‌های مواسات استان سمنان تحویل دادند تا سبک بال به آئین احیا بیایند.

کد خبر 5205161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha