۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۴۲

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

نتیجه انتخابات امسال سرآغاز تمدن، تحول و پیشرفت کشور است

نتیجه انتخابات امسال سرآغاز تمدن، تحول و پیشرفت کشور است

قم- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر پایان دوره مفت خوری در کشور و فخر فروشی مسئولان برای مردم گفت: امروز سرآغاز تمدن، تحول و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی دوشنبه شب در ورزشگاه حیدریان قم با اشاره به رقابت دو جریان بی هویت و وابسته به غرب و قبیله سالار با جریان انقلابی شایسته سالار در ابعاد مختلف سیاسی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی طی ۴۲ سال گذشته گفت: وضع اقتصادی اجتماعی و فرهنگی امروز نتیجه بی کفایتی همین جریان بی هویت و وابسته به غرب است که پس از ۸ سال خرابه تحویل می‌دهند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه دیگر دوره مفت‌خوری در کشور به پایان رسید و فخر فروشی مسئولان برای مردم تمام شده است گفت: امروز سرآغاز تمدن و تحول و پیشرفت کشور است و مردم ایران این راه را انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش پایه پولی کشور از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان در هشت سال گذشته گفت: امروز زمان بستن پرونده کسانی است که یا نمی‌دانند و یا نمی‌توانند و نمی‌خواهند و مردم کشورمان با انتخاب اصلح خود امید و نشاط و پویایی را به جامعه بازمی گردانند.

زاکانی با انتقاد از عملکرد دولت طی ۸ سال گذشته و تأثیر آن بر اعتماد عمومی گفت: دولت یازدهم با بیش از ۷۰ درصد مشارکت سکاندار کشور شد اما امروز دولت را با اعتماد مردمی ۴۷ درصد مشارکت تحویل می‌دهد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نباید تجربه انتخابات ۹۲ تکرار شود و هیچکس حق ندارد بازیگری راه بیندازد و یا مردم را به خودش دعوت کند گفت: باید ۵ نامزد جریان انقلابی مسیر وحدت و اجماع را ادامه داده و به رسالت‌ها و مسؤولیت های خود عمل کنیم و با دوری از منیت‌ها به وحدت برسند.

وی افزود: ما در کشور بن بست نداریم، اما در کشور دزد و خائن داریم و به امید خدا آنچه از صندوق بیرون خواهد آمد پرونده جریان غرب گرا را خواهد بست.

زاکانی فداکاری جریان انقلابی در این انتخابات را طلیعه یک تحول بزرگ بیان کرد و افزود: اداره کشور از پشت میز در کاخ سعدآباد نمی‌شود و باید مثل حاج قاسم میدان به میدان حاضر شویم تا مشکلات حل شود.

وی افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح جبهه انقلاب ورود در مسیر تحول و پیشرفت کشور است.

کد خبر 5235072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha