۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۶

«جشن انتخابات»- سلطانی‌فر:

مردم در رفراندوم تثبیت پایه‌های نظام شرکت می کنند

مردم در رفراندوم تثبیت پایه‌های نظام شرکت می کنند

وزیر ورزش و امور جوانان گفت: مردم در رفراندوم بزرگ و سرنوشت‌ساز تثبیت پایه‌های نظام حتما شرکت گسترده‌ای خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر،مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و امور جوانان صبح امروز(جمعه) با حضور در شعبه اخذ رأی مستقر در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.

وزیر ورزش و جوانان پس از اینکه آرای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران گفت:  مردم در رفراندوم بزرگ و سرنوشت‌ساز تثبیت پایه‌های نظام حتما شرکت گسترده خواهند کرد و با حضور پای صندوق های رأی برگ زرین دیگری در تاریخ ورق خواهند زد.

وی افزود: مردم در سال‌های گذشته با حضور گسترده در انتخابات، توانستند برگ‌های زرینی را در تاریخ مبارزات خود به ثبت برسانند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: سرنوشت چهار سال آینده کشور امروز رقم خواهد خورد و مردم نقش خود را در  پیشرفت و بالندگی کشور ایفا خواهند کرد. به امید خدا مسیر توسعه کشور با حضور مردم سرعت خواهد گرفت و مشکلات رفع خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در پاسخ به این سوال که پس از پایان دولت در کدام مسئولیت قرار خواهد گرفت، بیان داشت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

وی در پایان گفت: ورزشکاران در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت و این پشتوانه‌ای برای حرکت مردم به سمت توسعه و پیشرفت است.

گفتنی است، فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد.

کد خبر 5237512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha