۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸

قدردانی سپاه فجر فارس از مردم بابت حضور حماسی در انتخابات

قدردانی سپاه فجر فارس از مردم  بابت حضور حماسی در انتخابات

شیراز - سپاه فجر استان فارس طی پیامی از مردم ایران و به خصوص استان فارس به واسطه حضور گسترده و مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سپاه فجر استان فارس طی پیامی از حضور حماسی مردم انقلابی ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد، قدردانی و تاکید کرد که ملت بار دیگر مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدند.

متن پیام بدین شرح است؛

ملت ایران بار دیگر همهٔ تلخ کامی‌ها را به حاشیه برد و روز ۲۸ خرداد را به روزی ماندگار و به جشن ملی خود تبدیل کرد. ملت ایران اراده الهی خود در تداوم مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را با عبور از دروغ گویان و فریبکاران مبلغ "نروید؛ نمی‌رویم" حاکم کردند و تحلیل صحیح و شناخت حقیقت را به دشمنان اسلام و ایران و مردم سالاری دینی آموختند.

ملت ایران روشن کردند که حساب "دولت و امر معیشت" را با "سرنوشت انقلاب خویش" پیوند نمی‌زنند و عقلانیت انقلابی برساخته از تفکر اسلام ناب و راهبردهای درخشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را به منصه ظهور رساندند.

ملت بزرگ ایران تمام خطوط خبری و دروغ پراکنی دشمنان را یکجا سوزاندند و صداقت و وفاداری خود به میراث شهیدان را به رخ جهانیان کشیدند.

ملت عزیز ایران، درودتان باد، سرافراز باشید که مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدید.

در این پیام، سپاه فجر استان فارس این اقدام درخشان، انقلابی، الهی، مردمی و عقلانی ملت بزرگ ایران بویژه ملت شهید پرور فارس را ارج نهاده و آرزوی توفیقات بیشتر را در صراط رسیدن به قله‌های افتخار در مسیر اهداف انقلاب اسلامی از خدای متعال برای آحاد ملت ایرانیان سرافراز و مؤمن مسئلت کرده است.

کد خبر 5239244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha