۲ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۳۱

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

ساماندهی نهضت تبلیغ در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است

ساماندهی نهضت تبلیغ در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است

رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: پس از بیانیه گام دوم انقلاب ساماندهی نهضت تبلیغ در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سعید مهدوی عصر چهارشنبه در اختتامیه همایش نشر خوبی‌ها، اظهار کرد: بعد از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، ساماندهی نهضت تبلیغ در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: ساماندهی همه عناصر مؤمن در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف عالیه بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه راهی که در این بیانیه آمده مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی برای همه فعالان در این عرصه است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: نهضت تبلیغ ساماندهی اهل ایمان در هر صنف و قشری است که تمدن شیطانی غرب برای انحراف جامعه اسلامی و خصوصاً جوانان هجمه‌های فرهنگی بسیاری را وارد کرده و برنامه‌های بسیاری با صرف هزینه‌های کلان تولید می‌کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برای نخستین بار در این مراسم از برترین‌های غیر از روحانیون تجلیل می‌شود، گفت: کارگری که نان بازوی خود را می‌خورد ولی به عنوان قاری قرآن و حافظ قرآن برجسته مقام می‌آورد، خود مبلغ دین است و امروز از این نوع مبلغان تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام مهدوی افزود: جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را در دوره‌های مختلف انقلاب اعم از دفاع مقدس، مقابله با اهل فتنه، شهدای هسته‌ای و شهدای مدافع حرم تقدیم اسلام کرده و بر این اساس همه ما علاوه بر اینکه مدیون خون شهدا هستیم، موظف به تحقق آرمان‌های شهدا نیز هستیم.

کد خبر 5243106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha