۲۰ تیر ۱۴۰۰، ۸:۵۸

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت:

امتحانات ترم آینده علوم پزشکی حضوری است/ افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها

امتحانات ترم آینده علوم پزشکی حضوری است/ افزایش ظرفیت خوابگاه‌ها

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به واکسیناسیون دانشجویان گفت: آغاز آموزش حضوری به صورت کامل منوط به واکسیناسیون دانشجویان است و دانشجویان بر اساس سند واکسینه می‌شوند.

رحمان خدابنده‌لو در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در حال حاضر در دانشگاه‌های علوم پزشکی واکسیناسیون دانشجویان بالینی انجام شده است و دانشجویان دیگر رشته‌ها نیز بر اساس سند قرار است واکسینه شوند و در ادامه همه اساتید نیز واکسینه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت‌هایی که صورت گرفته همه آموزش در مهرماه حضوری نخواهد بود و بخشی از آموزش همچنان آنلاین ادامه می‌یابد. اما امتحانات پایان ترم نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به طور کامل حضوری برگزار می‌شود.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت در زمینه خوابگاه‌های دانشجویی و چگونگی فعالیت آنها از مهرماه ۱۴۰۰ گفت: خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال حاضر هم فعال هستند و بخش عمده‌ای از دانشجویان بالینی در خوابگاه‌ها مستقر هستند و آمادگی لازم برای دانشجویان دیگر رشته‌ها در مهرماه وجود دارد.

وی یادآور شد: در این مدت چون خوابگاه‌ها با ظرفیت کمتری فعالیت داشتند، دانشگاه‌ها به امور بهسازی و تجهیز خوابگاه‌ها پرداختند.

خدابنده‌لو اظهار داشت: برنامه آموزش دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی با حوزه دانشجویی و فرهنگی هماهنگی دارد و خوابگاه‌ها این ظرفیت و امکان را دارند که با رعایت پروتکل‌ها دانشجویان را اسکان دهند. ضمن اینکه برای مهرماه بخشی به ظرفیت خوابگاه‌ها اضافه شده است.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: قرار بر این است که بر اساس سند واکسیناسیون، تا آذرماه همه دانشجویان در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و همچنین دانشگاه آزاد واکسینه شوند تا ترم دوم یعنی بهمن ماه به صورت کامل حضوری برگزار شود.

کد خبر 5254616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • a student IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      0 0
      ببینید موضوع این هست که آیا برای هر فرد به طور جداگانه اتاقی در خوابگاه دانشجویی فراهم میشود؟ چه فایده ای دارد اگر هنوز هم اتاق ها بالای 3 تا 4 نفر باشند؟
    • رضا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 0
      ما دانشجوها موش ازمایشگاهی نیستیم و تا اعلام رسمی پایان کرونا دانشگاه نمی ریم