۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۱:۳۹

معاون استاندار لرستان مطرح کرد؛

واگذاری «ماشین سازی» به سرمایه گذار جدید

واگذاری «ماشین سازی» به سرمایه گذار جدید

خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: مشکلات واحدهای مهم و بزرگ اقتصادی پارسیلون، ماشین سازی و صدر فولاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی مشکلات واحدهای اقتصادی ماشین سازی، صدر فولاد و پارسیلون لرستان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان و با حضور مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، رئیس دادگستری استان، فرمانداران خرم آباد و چگنی، مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و سرمایه گذاران بخش خصوصی برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در حاشیه این جلسه گفت: این سه واحد اقتصادی از پروژه‌های مشکل دار استان هستند که پس از بررسی و تبادل نظر میان حاضرین در جلسه تصمیمات خوبی در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت آنها اتخاذ شد.

اسد عبدالهی اظهار داشت: در بحث شرکت پارسیلون علیرغم طولانی شدن فرآیند حل مشکلات آن، مقرر شد هیئت مدیره این شرکت ظرف مدت مشخص و تا پایان تیرماه تشکیل شود تا امورات مرتبط را پیگیری کنند.

وی به پیگیری‌های همزمان استاندار لرستان در دبیرخانه مناطق ویژه اقتصادی کشور برای رفع مشکل این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: شرکت ماشین سازی خرم آباد از دیگر پروژه‌های مطرح شده در جلسه امروز بود که پس از بررسی، با انتقال سهام این شرکت به سرمایه گذار جدید هلدینگ توسعه انرژی خزر موافقت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات شرکت ماشین سازی مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای با معاون وزیر صمت، با هدف تشریح و رفع مشکلات این شرکت به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار استان برای دریافت تسهیلات، برگزار شود.

عبدالهی افزود: شرکت صدر فولاد از دیگر پروژه‌های اقتصادی استان است که مشکلات عدیده‌ای از نظر قضائی و اداری دارد و با توجه به وضع موجود تاکید شد هر چه سریع‌تر به چرخه تولید بازگردد و در صورتی که تا یک هفته آینده راه اندازی نشود، سیستم بانکی استان به عنوان طلبکار اصلی پروژه نسبت به اجرای بحث تملک آن و واگذاری به سرمایه گذار جدید اقدام کند.

کد خبر 5258316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha