۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۰

نماینده ایلام در مجلس عنوان کرد؛

مخالفت با افتتاح ناقص بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام

مخالفت با افتتاح ناقص بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام

ایلام-نماینده ایلام در مجلس گفت: با افتتاح ناقص بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام مخالف هستیم و این موضوع را قبول نداریم.

علی اکبر بسطامی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به افتتاح ناقص بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی رازی واقع در منطقه» بانه جو» شهر ایلام طی هفته آینده، اظهار داشت: به شدت با این گونه افتتاح‌های نمایشی و فاقد اعتبار، مخالفیم و اجازه نمی‌دهیم با شعور مردم بازی شود.

وی افزود: باتوجه به مصاحبه و بازدید بازرس کل استان، مطالب علمی و کارشناسی منتشر شده در سطح رسانه‌های عمومی، صدور بیانیه‌های متعدد از سوی نخبگان و دلسوزان استان و همچنین بنده که چند وقت پیش از این پروژه بازدید و پیگیر تأمین اعتبارات مورد نیاز بودم، بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که بیمارستان رازی آماده بهره‌بردار نبوده و با این وضعیت افتتاح آن به صلاح استان و مردم نمی‌دانیم. لذا طی تماس تلفنی روز جمعه ۸ مردادماه با معاون وزیر، لغو سفر وزیر بهداشت و درمان در هفته آتی به استان ایلام را خواستار شدم.

بسطامی با ابراز نگرانی از این گونه رفتارهای شتاب زده و فاقد کارشناسی گفت: مردم به همه امور آگاهند، کار برای رضای خدا را به خوبی درک می‌کنند و نیازی به این شعبده بازی‌ها نیست.

وی تاکید داشت: کاملاً مشهود است که این پروژه به هیچ وجه آماده بهره برداری نبوده بنابراین با تمام توان برای جلوگیری از افتتاح نمایشی آن اقدام می‌کنم.

نماینده مردم ایلام بیان کرد: اگر وزیر بهداشت و درمان هم با سماجت و لجاجت قصد برگزاری مراسم بهره برداری صوری آن را داشته باشد، مردم عزیز بدانند که جای هیچ نگرانی نیست، در دولت جدید، با حضور وزیر تازه نفس و با انگیزه، برای تجهیز و تأمین امکانات مناسب متناسب با شأن و منزلت مردم تلاش خواهیم کرد به نحوی که مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد بهره برداری واقعی از این پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان استان ایلام باشند.

وی گفت: لازم می دانم از هوشمندی، موقعیت شناسی و دلسوزی همه فعالان رسانه‌ای، اساتید، نخبگان و کنشگران سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که با جهت گیری مناسب و به موقع مطالبات مردم را پیگیری می‌کنند، تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر 5268871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha