۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد؛

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری پیام نور اردبیل در بورسیه دانشجویان

راه‌اندازی مرکز نیکوکاری پیام نور اردبیل در بورسیه دانشجویان

اردبیل- رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور اردبیل به همت خیرین و نیکوکاران، دانشجویان بی‌بضاعت برای تحصیل در این دانشگاه بورسیه می‌شوند.

محمد فداییان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور رسالت عظیم آموزشی را به شکل فراگیر به عهده دارد تا جوانان این مرز و بوم از ظرفیت تحصیلی این دانشگاه با هزینه‌ای کمتر استفاده کنند.

وی تصریح کرد: به ابتکار جمعی از خیرین و افراد نیکوکار در استان اردبیل مراکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شده تا با استفاده از این ظرفیت دانشجویان بی‌بضاعت و نیازمند به مدت چهار سال در مسیر تحصیل خود بورسیه شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: تمام هزینه‌های تحصیلی این دانشجویان از طریق ظرفیت مالی مراکز نیکوکاری تأمین و پرداخت خواهد شد تا آنها با خیال راحت بتوانند تحصیلی رایگان انجام دهند.

فداییان افزود: این حمایت و بورسیه مالی برای رشته‌های علوم قرآنی، فیزیک، ریاضی، زمین‌شناسی، فقه و مبانی و حقوق خواهد بود که دانشجویان در صورت تمایل برای بهره‌مندی از این بورسیه می‌توانند به محض شروع سال تحصیلی به مرکز نیکوکاری پیام نور مراجعه و مدارک لازم را دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تا پنجم شهریورماه فرصت ثبت‌نام برای علاقمندان فراهم شده تا با مراجعه به سایت سنجش در انتخاب رشته بدون آزمون این دانشگاه شرکت کرده و بعد از پذیرش از طریق مرکز نیکوکاری مراحل بورسیه تحصیلی را انجام دهند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل اضافه کرد: علاقمندان برای تحصیل در دانشگاه پیام نور بدون محدودیت می‌توانند در رشته مورد نظر ثبت‌نام و بعد از انجام مراحل قانونی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند تا زمینه تحصیل آنها فراهم آید.

کد خبر 5288574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha