۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶

طی سال های ۹۸ و ۹۹؛

پرونده های ورودی به حوزه قضایی اسلامشهر کاهش ۸هزار تایی داشته است

پرونده های ورودی به حوزه قضایی اسلامشهر کاهش ۸هزار تایی داشته است

اسلامشهر- رییس دادگستری اسلامشهر با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تعداد ۱۱۰ هزار و ۹۴۴ پرونده ورودی در اسلامشهر به ثبت رسیده است گفت: این آمار در سال های ۹۸ و ۹۹ کاهش ۸ هزارتایی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کمیلی مقدم ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه حجت الاسلام محمدرضا عباسی به عنوان رئیس دادگستری اسلامشهر که با حضور ستایشی قائم مقام دادگستری کل استان تهران، برگزار شد با اشاره به اینکه طی ۷ سال اخیر در حوزه قضایی اسلامشهر اقدامات مناسبی در جهت همه حوزه های قضایی رخ داده است اظهار داشت: به وقوع پیوستن این اقدامات نتیجه همکاری ها و مجاهدت های همه بخش های شهرستن با حوزه قضایی است.

کمیلی با بیان اینکه سند تحول قضایی در سال گذشته تدوین شد و ماموریت قضایی را برای ۵ سال پیش رو تعیین تکلیف کرده است گفت: این سند چندین محور دارد و یکی از محورها فضا سازی قضایی است که طی آن بررسی شود چرا پرونده های زیادی تولید می شوند.

وی در خصوص بررسی چرایی ورود پرونده های قضایی گفت: در این زمینه برنامه ریزی کردیم و برای حل مشکلات مردم ورود نمودیم و می توانیم اعلام کنیم که محوری ترین موارد سند تحول در اسلامشهر پیگیری و محقق شده است.

رییس دادگستری اسلامشهر با اشاره به اینکه در سال ۹۷ تعداد ۱۱۰ هزار و ۹۴۴ پرونده ورودی در اسلامشهر به ثبت رسیده است عنوان داشت: طبق آمار و بررسی‌های صورت گرفته میزان پرونده های ورودی حوزه قضایی شهرستان طی سال‌های ۹۸ و ۹۹ بر خلاف مسیر کشور در سایر استان‌ها که میزان ورودی پرونده‌ها افزایشی بوده در اسلامشهر تا پایان ۹۹ تعداد ۸ هزار پرونده کاهش داشته ایم.

کد خبر 5291074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha