۶ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۳۶

در پنجمین روز از هفته دولت؛

۲۵ پروژه عمرانی در سیراف افتتاح یا آغاز شد

۲۵ پروژه عمرانی در سیراف افتتاح یا آغاز شد

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۵ پروژه عمرانی در بخش سیراف افتتاح یا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد عصر شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی بخش سیراف اظهار داشت: بابت همه تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته برای خدمت به مردم که بخشی از آنها امروز آغاز می‌شود یا به بهره برداری می‌رسد از مسئولین و کارگزاران دولت تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به آمار بالای جان باختگان ناشی از شیوع کرونا و شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان، خاطرنشان کرد: علی رغم همه این مشکلات و تنگناها، فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت به مردم تداوم یافته است و تلاش شده تا مطالبات مردم به بهترین نحو ممکن محقق شود.

پاک نژاد اظهار داشت: امروز در بخش سیراف ۲۵ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان کنگان افزود: به دلیل شرایط سخت کرونایی برنامه‌های هفته دولت با محدودیت‌ها و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

پاک نژاد ضمن تشریح عناوین مهم پروژه‌های هفته دولت اظهار داشت: امسال در هفته دولت ۷۷ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹۰ میلیارد تومان در شهرستان کنگان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: در پنجمین روز از هفته دولت شش پروژه شهری در حوزه شهر سیراف و ۱۴ پروژه در حوزه روستایی که شامل روستاهای (شیرینو، پرک، لاورده، لاورگل و چاه مجنون) به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی نیز در حوزه عمران شهری در شهر سیراف آغاز می‌شود.

در این آئین از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته اعضا سابق شورای اسلامی دوره پنجم شهر سیراف توسط فرماندار شهرستان کنگان، بخشدار سیراف، امام جمعه سیراف، شهردار و اعضا شورای اسلامی تقدیر شد.

کد خبر 5291457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha