۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۵

فرماندار کنگان:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان کنگان تسریع شود

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان کنگان تسریع شود

بوشهر- فرماندار شهرستان کنگان گفت: پروژه‌ها باید به بهترین شکل و در زمان مناسب به مردم تحویل داده شود و مسئولین متولی اجازه ندهند عمر پروژه‌های در حال احداث به درازا بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی پاک نژاد صبح سه‌شنبه در جلسه هماهنگی پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی شهرداری‌های سه‌گانه شهرستان با تأکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: با برنامه‌ریزی منظم می‌توان پروژه‌های نیمه‌تمام را در هفته دولت و همچنین دهه فجر سال جاری افتتاح کرد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به استقرار شرکت‌ها در منطقه گفت: حتماً از ظرفیت شرکت‌های مستقر در منطقه استفاده شود تا بتوان در پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان به خوبی پیش رفت.

پاک نژاد عنوان کرد: حضور بخش خصوصی می‌تواند مؤثر باشد و مسئولین در شهرستان به دنبال فعال کردن بخش خصوصی باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان مطرح کرد: استعلاماتی که گرفته می‌شود به صورت شفاهی نباشد و حتماً به صورت کتبی باشد تا در آینده با مشکلی مواجه نشویم.

این مقام مسئول ادامه داد: آبراه‌های شهرستان به خوبی بررسی شود و اگر مانعی بر سر راه آن‌ها قرار دارد رفع شود تا مشکلی ایجاد نشود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بیان کرد: شهرداری‌های سیراف و بنک به دنبال مجهز کردن شهر به دوربین‌های امنیتی و ترافیکی باشند این دوربین‌ها می‌تواند در ارتقای امنیت شهر عملکرد خوبی داشته باشند.

فرماندار شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: مدارس شهرستان متأسفانه از لحاظ فضا با مشکل مواجه هستند که نیاز است با برنامه‌ریزی مناسب این مشکلات فضاهای آموزشی رفع شود.

کد خبر 4940072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha