۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۹

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران؛

پویش‌های نذر سلامت و نسل حسینی برگزار می‌شود

پویش‌های نذر سلامت و نسل حسینی برگزار می‌شود

اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران همزمان با ماه محرم و صفر دو پویش سراسری نذر سلامت و پویش «نسل حسینی» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری پویش سراسر نذر سلامت خبر داد و اظهار داشت: همزمان با ماه محرم و صفر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور به ویژه در استان تهران، این اداره‌کل همچون سال گذشته اقدام به برگزاری پویش سراسری نذر سلامت با هدف تجمیع نذورات عموم مردم و جایگزینی نذورات غذایی با اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی محیط، دستکش یکبار مصرف و محلول‌های ضدعفونی نموده است.

وی افزود؛ در این پویش بانیان و خیرین عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت دفتر تبلیغات اسلامی استان تهران در این نذر هدفمند و خداپسندانه مشارکت و در تأمین اقلام مورد نیاز هیأت مذهبی ما را یاری نمایند.

عبدالهی اظهار داشت: در ماه محرم امسال با همکاری خیرین و هیئات مذهبی در سطح استان تهران به میزان ۴۸۰ هزار عدد ماسک، ۱۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی ،۳۸۶ هزار جفت دستکش یکبار مصرف و بیش از ۲۲۰ هزار عدد کیسه یکبار مصرف در بین عزاداران حسینی توزیع گردید.

روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش دیگر عنوان کرد: شعار محوری سازمان در محرم و صفر امسال توجه و تمرکز بر موضوع فرزندآوری و افزایش جمعیت و تربیت نسل حسینی برای انقلاب اسلامی بود که در همین راستا پویش «نسل حسینی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران با هدف حمایت از مادران و نوزادان نیازمند مناطق محروم راه اندازی شد.

وی افزود: در این پویش از محل کمک‌های مردمی لوازم و اقلام مورد نیازمند مادران و نوزادان نیازمند مناطق محروم و کم برخوردار تهیه و در قالب بسته‌های حمایتی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

عبدالهی در پایان گفت: پویش «نسل حسینی» که تا پایان ماه صفر ادامه دارد، در امتداد پویش «عیدی به عشق مولا» است که در دهه ولایت از سوی این اداره کل اجرا گردید.

کد خبر 5302578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha