۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

اعلام جزئیات دریافت درگاه واسط برای کسب و کارهای اینترنتی

اعلام جزئیات دریافت درگاه واسط برای کسب و کارهای اینترنتی

جزئیات دریافت بهترین درگاه واسط توسط پرداخت یار رسمی بانک مرکزی برای کسب و کارهای اینترنتی اعلام شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پیرو درخواست مکرر کسب و کارهای اینترنتی جهت سهولت دریافت درگاه پرداخت، و با توجه به تدابیر پرداخت یار زیبال، درگاه واسط زیبال تسهیلات ویژه‌ای برای کسب و کارهای اینترنتی تدبیر نموده که جزئیات آن به شرح زیر است؛

درگاه واسط اینترنتی زیبال، فارغ از روال‌ طاقت فرسای اداری و بدون نیاز به ارائه مجوزهای پیچیده، قابل دریافت برای تمام کسب و کارهای اینترنتی است.

با دریافت درگاه واسط ، در ازای پرداخت اندک کارمزد، سرویس‌ها و خدمات بی شماری در اختیار کسب و کار قرار خواهد گرفت که فروش و خدمات پرداخت را برای کسب و کار اینترنتی راحت‌تر می‌کند.

درگاه واسط زیبال، قابل دریافت برای هر نوع سیستم مدیریت محتوا از جمله وردپرس، جوملا و .. است که پلاگین اتصال به درگاه را برای افزونه‌های مختلف هر پلتفرمی فراهم کرده است.

بزرگترین مزیت درگاه واسط چیست؟ در کنار تمام خدمات و تسهیلاتی که درگاه واسط به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ارائه داده است، در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک روز کاری برای کسب و کار فعال می‌شود.

درگاه واسط اینترنتی زیبال، دارای انواع مستندات و پلاگین‌های متنوع برای سایت است که بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی، صاحب کسب و کار اینترنتی می‌تواند آن را روی سایت خود فعال کند.

پشتیبانی درگاه واسط ، یکی از مهمترین مواردی است که نیاز کسب و کارها را برای ارائه خدمات و پاسخ دهی سریع و رفع مشکل، برآورده می‌کند. پرداخت یار زیبال، با پشتیبانی حرفه‌ای خود در این زمینه نیاز صاحبان کسب و کارهای اینترنتی را برآورده کرده است و این امکان را ایجاد کرده که در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تیکت، چت آنلاین و یا تلفن، مشکل یا انتقاد خود را اعلام کنند.

ارائه اپلیکیشن موبایلی پرداخت یار زیبال، کسب و کارهای اینترنتی را قادر می‌سازد تا در هر ساعتی از روز، پرداخت‌ها و تراکنش‌های درگاه را به صورت لحظه‌ای بررسی کنند و پرداخت‌های اینترنتی خود را در طول روز چک کنند.

ضمن اینکه با دریافت درگاه واسط اینترنتی زیبال علاوه بر دریافت بهترین درگاه واسط کسب و کارها می‌توانند از وضعیت درگاه اینترنتی خود به طور مستمر از طریق اپلیکیشین موبایل، ربات تلگرام، پیامک، نوتیفیکیشن و … باخبر شوند.

برای دریافت بهترین درگاه واسط برای سایت فروشگاه اینترنتی خود، پرداخت یار زیبال، این امکان را به کسب و کارها داده است تا به مدت 30 روز به صورت رایگان و با کد تخفیف zibal30 درگاه اینترنتی را روی سایت خود فعال کرده و تست کنند. در نهایت در صورت رضایت از خدمات و پشتیبانی پرداخت یار، نسبت به دریافت دائم درگاه پرداخت واسط اقدام نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5313872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha