۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۳

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب:

۷۰ درصد جمعیت سرپل ذهاب واکس کرونا دریافت کردند

۷۰ درصد جمعیت سرپل ذهاب واکس کرونا دریافت کردند

کرمانشاه- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب گفت: ۷۰ درصد جمعیت سرپل ذهاب واکسن کرونا دریافت کردند.

مازیار طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب براساس رنگ بندی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی افزود: در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک واکسیناسیون کرونا بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: گروه بندی برای انجام واکسیناسیون برداشته شده و با وجود واکسن کرونا به اندازه کافی هیچ‌گونه توجیهی برای عدم مراجعه مردم برای تزریق واکسن وجود ندارد.

طهماسبی بیان کرد: ۷۰ درصد جمعیت هدف در شهرستان سرپل ذهاب در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و از مردم درخواست می‌کنیم مخصوصاً جمعیت دانش آموزی و مادران باردار هرچه سریع‌تر برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی ادامه داد: شعار فردا برای واکسیناسیون دیر است همین امروز اقدام کنید در زمان حاضر بسیار مهم است و با توجه به گزارشات موجود در مورد موج ششم لازم است که استقبال بیشتری از واکسیناسیون انجام گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: مردم جهت کاهش موارد مبتلا به کرونا از حضور در تجمعات و مراسم شادی و عزا پرهیز کنند.

کد خبر 5329349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha