۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۳

استاندار کرمانشاه:

میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه ضعیف است

میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه ضعیف است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در کرمانشاه ضعیف است و استان کرمانشاه جز سه استان آخر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی به حساب می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا که به ریاست رئیس جمهور و به صورت ارتباط تصویری با استانداران برگزار شد؛ اظهار کرد: استان کرمانشاه از لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی جز سه استان آخر کشور است و این هزینه‌های زیادی را برای استان در پی خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون از جامعه هدف استان کرمانشاه ۶۸ درصد دوز اول و ۴۲ درصد دوز دوم را تزریق کردند که میانگین ۵۰ درصد است و اگر می‌خواهیم به یک جامعه ایمن برسیم این میزان میانگین باید به ۸۰ درصد برسد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در استان کرمانشاه موجود هست ولی برخی افراد تمایل کمی برای واکسن زدن دارند.

بازوند بیان کرد: ممکن است ابهاماتی در فضای مجازی و دیگر جاها پیرامون واکسیناسیون مطرح شود که از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه می‌خواهیم در قالب برگزاری میزگردهایی در صدا و سیما این ابهامات را برطرف کنند.

وی با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس در آبان ماه، گفت: حدود ۵۷ درصد از دانش آموزان دوز اول را دریافت و باید دوز دوم را تزریق کنند تا برای برگزاری حضوری کلاس‌ها مشکلی نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: همچنین استمهال وام‌های کارآفرینان حوزه صنعت گردشگری تا پایان سال تمدید شد و موضوع مالیات آنها نیز تا پایان آذرماه تمدید شد.

بازوند با اشاره به ساعات کاری ادارات، خاطر نشان کرد: رئیس سازمان امور استخدامی به زودی طی بخشنامه‌ای، وضعیت کار ادارات را مشخص خواهد کرد.

کد خبر 5328759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha