۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۹

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی؛

شهردار رشت: غرفه ای رایگان در اختیار بانوی دستفروش قرار می گیرد

شهردار رشت: غرفه ای رایگان در اختیار بانوی دستفروش قرار می گیرد

رشت- در پی انتشار ویدئویی از برخورد ماموران سد معبر شهرداری رشت با بانوی دستفروش رشتی شهردار این شهر در اختیار قرار دادن یک غرفه رایگان به این بانو برای راه اندازی کسب و کارش خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای گذشته ویدئویی از برخورد مأموران سد معبر شهرداری رشت با یک بانوی دستفروش در خیابان حاجی آباد این شهر منتشر شد که که واکنش‌های بسیاری به همراه داشت.

شهردار رشت در این باره در گفتگویی با اشاره به اینکه یکی از تکالیف شهرداری ساماندهی دست فروشان و برخورد با سد معبر است، اظهار کرد: با این بانوی رشتی نیز به واسطه اینکه تمام عرض معبر را اشغال کرده بود برخورد شده است.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه مأموران سد معبر تذکرات مکرری به صورت مناسب و محترمانه به این شخص داده‌اند، افزود: در روزی که این اتفاق رخ داده است مأموران سد معبر چند سینی خالی بساط این بانو را جمع آوری کرده‌اند تا تکلیف خود را انجام دهند.

شهردار رشت ادامه داد: مستنداتی است که نوع برخورد قبل و بعد از این ماجرا توسط این شهروند به چه صورتی بوده است، گفت: با وجود همه این موارد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی شورای شهر و شهرداری مقرر شد برای مدتی غرفه‌ای رایگان در اختیار وی قرار دهند تا بتواند کسب و کار مورد نظر را در مکان خود راه اندازی کند.

وی با بیان اینکه در انجام امور فصل الخطاب قانون است، اضافه کرد: قطعاً نواقصی وجود دارد و در آن منطقه مشکلاتی است که غالباً نیز از سوی شهروندان همان منطقه به شهرداری گزارش شده است.

کد خبر 5345355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha