۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۳

با حضور مسئولان استانی و شهری صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی شرق مشهد

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی شرق مشهد

مشهد ـ عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی شرق مشهد که در شهرک شهید رجایی ساخته می‌شود با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی شرق مشهد با حضور مسئولان شهری و استانی در شهرک شهید رجایی برگزار شد.

یعقوب‌علی نظری در این مراسم ضمن قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی که زمین ساخت این بیمارستان را در اختیار مدیریت شهری قرار داد، اظهار کرد: تولیت محترم آستان قدس همواره نسبت به حاشیه شهر نگران و دغدغه‌مند بودند که برای ارائه خدمات در همه ابعاد، حمایت‌های لازم را نیز انجام داده‌اند.

وی با اشاره به تلاش برای حل مشکلات تأمین بودجه پروژه‌های استان، ادامه داد: از هیچ کوشش و کمکی در عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد برای خدمت‌رسانی به مردم دریغ نخواهد شد.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: پیشرفت‌های خوبی در تعامل با وزراتخانه‌ها در راستای رفع مشکلات بودجه‌ای ساخت پروژه‌ها حاصل شده است.

وی به ظرفیت‌های وسیع خراسان رضوی و مشهد در فعالیت‌های اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: مشهد و خراسان رضوی باید در تمامی ابعاد به یک کارگاه فعالیت اقتصادی تبدیل شود تا مردم بیش از پیش از مزایای این فعالیت‌ها بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نیز در این مراسم، با بیان این‌که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر ساخت این بیمارستان هستند، گفت: با توجه به تأمین بخشی از اعتبارات، تلاش می‌شود به صورت جهادی و شبانه‌روزی، این پروژه به سرعت اجرایی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه این مراسم، با بیان این‌که بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد در زمینی به مساحت پنج هکتار و با زیربنای ۶۰ هزار متر مربع احداث می‌شود، اظهار کرد: این بیمارستان در یک منطقه کم‌برخوردار و پر جمعیت مشهد ساخته می‌شود.

وی با بیان این‌که در صورت تأمین اعتبارات لازم، این بیمارستان ظرف مدت چهار سال به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، تحول اساسی در توسعه کمی و کیفی خدمت‌رسانی درمانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی رخ خواهد داد.

محمدعلی کیانی با اشاره به بودجه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی مورد نیاز برای احداث این بیمارستان، یادآور شد: منطقه شرق مشهد فاقد بیمارستان است و ساخت این پروژه موجب افزایش دسترسی مردم در این مناطق به امکانات بهداشتی و درمانی می‌شود.

گفتنی است؛ این بیمارستان به شکل جنرال که شامل تمامی بخش‌های بیمارستانی است، ساخته خواهد شد که در فاز نخست اجرای این پروژه، ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافته است.

کد خبر 5356383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha