۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۳۵

با حکم سرپرست دانشگاه؛

رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران منصوب شد

رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران منصوب شد

سرپرست دانشگاه تهران در حکمی دکتر ابراهیم متقی استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را به عنوان رئیس جدید این دانشکده منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی در حکم انتصاب رئیس جدید دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران آورده است:

«نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی به مدت سه سال به عنوان رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن تعامل سازنده با کلیه ذی‌نفعان دانشکده و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

همچنین سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به دکتر سید داود آقایی، رئیس پیشین دانشکده حقوق و علوم سیاسی، از خدمات و زحمات ایشان در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5358176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha