۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

تزریق ۳۳۰۰ دوز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان

تزریق ۳۳۰۰ دوز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان

کاشان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون سه هزار و ۳۰۰ دوز سوم واکسن کرونا در سطح منطقه کاشان تزریق شده است.

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون کرونا در منطقه کاشان اظهار داشت: روند واکسیناسیون در این منطقه مطلوب نیست و لازم است برای کنترل شیوع کرونا و جلوگیری از بروز پیک بعدی شهروندانی که تاکنون مبادرت به تزریق واکسن نکرده‌اند، اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و ۳۰۰ دوز سوم واکسن کرونا در منطقه کاشان تزریق شده است، ابراز داشت: دوز سوم مخصوص افراد بالای ۶۰ سال و همچنین کادر درمان و برخی افراد خاص است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه افرادی که قبلاً واکسن برکت و سینوفارم را تزریق کرده‌اند لازم است چهار ماه بعد از تزریق دوم برای دریافت دوز سوم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند، تصریح کرد: برای افرادی که قبلاً واکسن آسترازنکا را تزریق کرده‌اند این فاصله زمانی ۶ ماه است.

وی با اشاره به اینکه افراد جامعه هدف برای تزریق دوز سوم واکسیناسیون به هیچ عنوان نباید در این کار تعلل ایجاد کنند، گفت: مراکز تجمیعی واکسن در سطح شهرستان آماده هستند تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

دلاوری ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان در راستای واکسیناسیون شهروندان کاشانی افزود: امیدواریم با واکسیناسیون گسترده در بین آحاد جامعه به زودی شاهد ریشه کنی ویروس کرونا در کشور باشیم.

کد خبر 5360707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha