۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۷

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خبر داد:

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی

درخشش قزوین در طرح شهید سلیمانی

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه در طرح شهید سلیمانی خوش درخشید گفت: در کمک مومنانه با کمک خیرین بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان از سوی سپاه به نیازمندان کمک شد.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه محله‌های شهری و روستایی بسیج سازندگی قزوین که صبح شنبه در روستای اقابابا برگزار شد اظهار کرد: آنچه امروز می‌تواند موجب پیشرفت جامعه ما باشد قطعاً وحدت و فعالیت جهادی است و بسیج سازندگی در این زمینه‌ها خوش درخشیده است.

وی گفت: علاوه بر اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین باید به این موضوع هم اشاره داشت که قزوین در طرح شهید سلیمانی نیز درخشید و نیز در کمک مومنانه مردم به فرزندان خود در سپاه اعتماد کردند و مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

این مقام ارشد نظامی اذعان کرد: ما فرزندان مکتب امیر مؤمنان، امام حسن و سیدالشهدا هستیم، همان طور که امیر مؤمنان سکوت کرد و نهر و باغ به مردم تقدیم کرد ما نیز به مردم خدمت می‌کنیم.

سردار رفیعی آتانی ابراز کرد: ما پیروان امام حسن (ع) هستیم که دارایی خود را چندین بار تقدیم نیازمندان کرد و ما آبروی خود را هزاران بار پای مردم می‌گذاریم و دوباره شروع می‌کنیم و دوباره با توسل به شهدا ابرو می‌گیریم.

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: ما باید دشمن را ناامید کنیم و بذر امید در جامعه بکاریم و همان طور که رهبر اشاره کرده‌اند مرگ بر آمریکا را بار دیگر تفسیر کنیم، امروز تفسیر این شعار خدمت بی منت به مردم است.

وی یادآور شد: سپاه آماده است تا هر گونه خدمتی را به کشور ارائه دهد، در پروژه‌های سخت تسهیلگر و خدمت رسان باشد و در هر مشکلی که شاید پیمانکاران برای رفع آن پیش‌قدم نشوند آماده خدمت است.

سردار آتانی با اشاره به اینکه دشمنان سخنان فرماندهان را رصد می‌کنند گفت: در دفاع از کشور مأموریت خود را ۱۰۰ درصد انجام می‌دهیم و هیچ تهدیدی بی پاسخ نمی‌ماند، همانطور که آمریکا را به دزد دریایی تبدیل کردیم او را مجبور به خروج از منطقه می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه ما با همه مسؤولیت‌ها خدمتگذار مردم هستیم و با عنایت الهی به قله نزدیک می‌شویم.

کد خبر 5361926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha