۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۰۸

بازار بورس فردا مثبت می شود؟

بازار بورس فردا مثبت می شود؟

در ساعات پایانی معاملات با فعال شدن حمایت‌های خرید در برخی نمادها علی الخصوص نماد خودرو این امید را به سهامداران داد که فردا معاملات بازار سهام با شرایط بهتری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر بازار سهام امروز (دوشنبه) ریزش ۳۲ هزار واحدی در شاخص کل را تجربه کرد و روند نزولی روزهای گذشته را ادامه داد.

پس از اتمام معاملات سهام، صندوق‌های اهرمی با رنج‌های مثبت خریداران مواجه شدند که اندکی امیدها را نسبت به بازار فردا افزایش داد.

اما در دقایق پایانی اتفاقی رخ داد که امیدها را برای سبز شدن بورس در روز معاملاتی اتی زنده کرد.

براین اساس در ساعات پایانی معاملات با فعال شدن حمایت‌های خرید در برخی نمادها علی الخصوص نماد خودرو، تعدادی از سهام از صفوف فروش خارج شدند و حتی در پایان معاملات، نماد خودرو به‌واسطه رنج‌های مثبت بالاتر از قیمت پایانی به کار خود پایان داد.

این موضوع ممکن است شرایطی را فراهم کند که در معاملات فردا وضعیت بازار اندکی بهتر شود و شروع بازار متعادل باشد. با توجه به معاملات آخر وقت امروز، آنچه که مشخص است، قطعاً بازار فردا می‌تواند از امروز بهتر باشد و از فشار فروش کاسته شود.

همانند امروز، نماد خودرو نقش تعیین کننده‌ای در معاملات فردا داشته باشد. همچنین معاملات صندوق‌های اهرمی نیز همچنان برای بازار مهم خواهند بود.

کد خبر 6105313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اکبری IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      مهمترین مشکل حال حاضر کشور میلیونها مالباخته بورس هستند که با فریب دو دولت در بورس هستند چرا هیچ ارگانی ورود نمی کنه جای سوال داره