۸ آذر ۱۴۰۰، ۹:۴۸

در جلسه شورای شهر شیراز مطرح شد؛

۵ طرح سرمایه گذاری جدید در انتظار شهر راز

۵ طرح سرمایه گذاری جدید در انتظار شهر راز

شیراز- عضو کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از پنج طرح سرمایه گذاری جدید در شهر شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتمین جلسه جلسه شورای اسلامی شهر شیراز یکشنبه شب در حالی برگزار شد که عضو کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز از آغاز برنامه ریزی برای جذب پنج طرح سرمایه گذاری بزرگ در شیراز خبرداد.

محمد حسن اسدی در این جلسه بیان کرد: جمله طرح‌های سرمایه‌گذاری که قرار است در سطح شهر شیراز در آینده اجرایی شود می‌توان به ایجاد میدانچه میوه و تره بار در محور شمال غرب شیراز و ایجاد کارخانه بسته بندی اشاره کرد.

وی افزود: پردیس ترکیبی سینما و تئاتر، باغ گل‌ها، تعیین تکلیف بازار صرافی‌ها نیز از جمله دیگر طرح‌های سرمایه گذار محوری است که شهرداری شیراز باید طرح توسعه اقتصادی را برای جذب سرمایه گذار در این طرح‌ها آماده کند.

اسدی تاکید کرد: شهرداری شیراز طی دو ماه آینده باید زمینه لازم را برای تأمین خط اعتباری سرمایه گذاری از طریق مذاکره با سرمایه گذاران فراهم کند تا بتوان زمینه جذب سرمایه فراهم گردد.

وی در جریان تصویب یکی از دستورکارهای شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به قرارداد پارک آبی عنوان کرد: ٩ ماه از قرارداد مذکور گذشته است و پیمانکار هنوز هیچ اقدامی نکرده و نشان دهنده آن است که پیمانکار قرار نیست که به این زودی ها طرح را به سامان برساند.

اسدی تاکید کرد: باید این قرارداد دارای متمم باشد و به صحن شورای شهر ارائه گردد تا در صورت تأیید شورا فعالیت ادامه داشته باشد اما اگر شرایط پیمان همچون گذشته باشد می‌توان گفت اگر شیراز پارک آبی نداشته باشد بهتر است.

چرا باید نهضت تقاطع سازی ادامه یابد

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز در جریان بررسی یکی از دستورکارهای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: چرا باید نهضت تقاطع‌های غیر هم سطح در فارس ادامه داشته باشد.

محمد فرخ زاده ادامه داد: تقاطع‌های غیر همسطح از شورای چهارم شهر و توسط شخصی که دارای نسبت فامیلی با اعضای شورای ششم شهر شیراز است ارائه شد ولی کماکان دیدگاه تمامی اعضا همان گونه است و انتظار می‌رود نگاه منتخبین شورای شهر نسبت به ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در شیراز تغییر کند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: نباید کلنگ طرح‌های عمرانی در شهر شیراز صوری به زمین زده شود این در حالی است که کلنگ طرح تقاطع جمهوری بی جهت بر زمین زده شده است.

کد خبر 5363140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha