۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۴

امام جمعه موقت مهدی‌شهر:

لزوم تقویت مسئولیت پذیری مدیران/ جامعه نیازمند امید است

لزوم تقویت مسئولیت پذیری مدیران/ جامعه نیازمند امید است

مهدی‌شهر- امام جمعه موقت مهدی‌شهر بابیان اینکه باید مسئولیت‌پذیری مردم و مسئولان تقویت شود، گفت: جامعه نیازمند امید و دل نبستن به جریان‌های تندرو است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی سقائیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه مهدی‌شهر به میزبانی مسجد المهدی این شهر ضمن بیان اینکه اکثر کارهای انقلاب را مردم انجام دادند و مسئولان باید قدردان آن‌ها باشند، ابراز داشت: اگر انسان مدیریت جهادی داشته باشد خداوند اجر عظیم برای او قائل می‌شود و همین موضوع کافی است که ظرفیت خودمان را در این انقلاب نشان دهیم.

وی بابیان اینکه جامعه نیازمند فقط یک ذره امید و دل نبستن به جریان‌های تندرو است، افزود: هر کس نیروی درونی در او قرار داده شد که باید از آن‌ها درراه خدمت به مردم به کار گیرد لذا انتظار می‌رود دولت و مجلس انقلابی با نگاهی هوشمندانه تحول عظیم ایجاد کنند.

امام جمعه موقت مهدی‌شهر بابیان اینکه در هرکجا که شجاعت باشد کارهای بزرگی انجام می‌شود، ابراز داشت: این همکاری بین مردم و مسئولان باید با نگاه مسئولیت‌پذیری ادامه یابد زیرا این انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

سقائیان بابیان اینکه همه مسئول هستیم و باید برای تغییر وضع موجود در کشور، استان و شهر خودمان کمک کنیم تا مورد سرزنش نسل جدید قرار نگیریم، تصریح کرد: می‌بایست با توجه به رویکرد دولت سیزدهم و مجلس مسئولیت‌پذیری در اقشار مختلف مردم و مسئولان نیز تقویت شود تا بتوانیم واحدهای نیمه تعطیل نظیر پاتریس را فعال و کاری برای شهرستان انجام دهیم.

وی به ۱۲ آذر روز جهانی معلولان نیز اشاره کرد و افزود: اکثر معلولان از نظر عملی و توانایی‌های خاص سطح بالایی دارند و کسانی این افراد را به‌کارگیرند جزو مجاهدان هستند لذا انتظار می‌رود توجه بیشتری به این قشر انجام شود و تردد این افراد با سهولت بیشتری توأم باشد.

به گزارش مهر، ۱۶ آذر روز کوبیدن استکبار و افتخارات ایران و لزوم دشمن‌شناسی از سوی دانشجویان دیگر مباحث مهمی بود که از تریبون نماز جمعه این هفته مهدی‌شهر مطرح شد.

کد خبر 5366595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha