۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

برخی مدیران استان برنامه رسانه‌ای مشخصی ندارند

برخی مدیران استان برنامه رسانه‌ای مشخصی ندارند

بیرجند- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده برخی مدیران استان برنامه رسانه‌ای مشخصی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرخنده عصر چهارشنبه در مراسم روز ارتباطات و روابط عمومی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که از ظرفیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان به خوبی استفاده شود، گفت: هفته آینده اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور را در بیرجند برگزار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با برگزاری اختتامیه این دوره، بر اساس ضوابط موجود دوره آن آینده آن را به شکل ملی برگزار خواهیم کرد.

به گفته وی رویداد سواد رسانه پرفسور معتمد نژاد هم در روزهای آینده در استان برگزار خواهد شد.

به گفته وی بر آورد ما بر این است که مدیران استان برنامه رسانه‌ای مشخصی برای خود ندارند و این در حالی است که مقام معظم رهبری بر اطلاع رسانی خدمات انجام شده توسط دولت بارها تاکید کرده‌اند.

به گفته وی در نقد باید به ارائه خوبی‌ها و بدی‌ها به همراه ارائه راهکارهای مورد نظر توجه شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان هم در ادامه این جلسه به عنوان نماینده روابط عمومی‌های استان گفت: از همه توان خود برای برآورده کردن انتظارات با هدف امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه استفاده می‌کنیم.

خسروی از روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیران استان یاد کرد و ادامه داد: تلاش شده با ایجاد شفافیت زمینه اعتماد عمومی را در جامعه فراهم کنیم.

در ادامه مسئول روابط عمومی بیمه سلامت استان هم با برشمردن تعدادی از وظایف روابط عمومی‌ها خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما این است که بیش از وظایف خود و با نیروی اندکی که داریم باید کارهای مختلفی را انجام دهیم و این در حالی است که بعضی از دستگاه‌ها بودجه لازم را برای انجام وظایف خاص روابط عمومی‌ها ندارند.

به گفته هنری بعضی از دستگاه‌های اجرایی استان با کمبود تجهیزات و نیروی انسانی متخصص مواجه هستند که این موضوع سبب تضعیف روابط عمومی‌ها شده است.

به گفته وی رواج روال ارادت سالاری به جای شایسته سالاری و… در سال‌های گذشته سبب تضعیف روابط عمومی‌ها شده و نیاز است که برای مدیران دستگاه‌ها در زمینه وظایف روابط عمومی‌ها دوره‌های آموزشی برگزار شود.

کد خبر 6107765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha