۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۰

خداییان مطرح کرد؛

دعوت از نخبگان در تدوین کتب در حوزه سلامت اداری و مبارزه با فساد

دعوت از نخبگان در تدوین کتب در حوزه سلامت اداری و مبارزه با فساد

رییس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه این سازمان فرهنگ‌سازی برای پیشگیری را در دستور کار دارد، از نخبگان برای کمک به سازمان بازرسی در تدوین کتب مرتبط با حوزه فعالیت این سازمان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ذبیح الله خدائیان با حضور در نمایشگاه کتاب در ابتدا از غرفه انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب بازدید کرد و از تلاش‌های مرکز آموزش و پژوهش‌های سلامت اداری و مبارزه با فساد این سازمان قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی در کنار اقدام نظارتی کارهای علمی و پژوهشی را در دستور کار دارد، اعلام کرد که کتاب مجموعه مقالات همایش ملی ارتقای شفافیت چاپ و در نمایشگاه در دسترس عموم قرار گرفته است.

خدائیان با اشاره به اولین حضور انتشارات سازمان بازرسی در نمایشگاه کتاب، اظهار کرد: این سازمان در زمینه مطالعات تطبیقی کارهای بسیاری انجام داده است که بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی در کنار کار نظارتی کارهای علمی هم انجام می‌دهد و این تعداد کتاب مربوط به انتشارات سازمان بازرسی قابل توجه است.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه این سازمان فرهنگ‌سازی برای پیشگیری را در دستور کار دارد، از نخبگان برای کمک به سازمان بازرسی در تدوین کتب مرتبط با حوزه فعالیت این سازمان از جمله سلامت اداری و مبارزه با فساد دعوت کرد.

خدائیان در ادامه با حضور در غرفه انتشارات «مکتب حاج قاسم» در جریان تازه‌ترین آثار ارائه شده، قرار گرفت.

رئیس سازمان بازرسی از غرفه‌های مجمع ناشران انقلاب اسلامی، انتشارات انقلاب اسلامی، پژوهشگاه و مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضائیه، مرکز پژوهش‌های مجلس و چند غرفه دیگر بازدید کرد و به گفت‌وگو با ناشران پرداخت.

وی از نمایشگاه کتاب به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی یاد کرد و استقبال پرشور مردم را مورد تقدیر قرار داد.

خدائیان در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه کدام یک از کتب انتشارات سازمان بازرسی را برای مطالعه به مردم پیشنهاد می‌دهید، گفت: چهار جلد کتاب مقالات همایش ارتقای شفافیت و کتاب دایره‌المعارف نهادهای مبازره با فساد را مطالعه کنند.

بنابراین گزارش، طی نشست احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران با رئیس سازمان بازرسی کل کشور موضوعاتی مورد تاکید قرار گرفت که خدائیان دستورات لازم را برای پیگیری این موضوعات صادر کرد.

کد خبر 6107753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha