۱۵ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۴۵

طی سال جاری؛

فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر ۱۸۵ درصد افزایش یافت

فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر ۱۸۵ درصد افزایش یافت

بوشهر- دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:طی سال جاری فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر ۱۸۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسن‌پور عصر دوشنبه در بازدید از انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر خاطرنشان کرد: دستورات مقتضی به منظور تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر صادر شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری با همکاری دستگاه قضائی تعداد هزار و ۳۸۷ فقره پرونده در ارتباط با کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی به ارزش بالغ بر سه هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از طریق فروش و مزایده داخلی، استرداد و اعاده و یا امحا تعیین تکلیف شده است.

فروش کالاهای اموال تملیکی بوشهر ۱۸۵ درصد افزایش یافت

حسن‌پور افزود: طی سال جاری در ارتباط با کالاهای موضوع مزایده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸۵ درصد افزایش فروش وجود داشته است.

وی گفت: در خصوص کالاهای ممنوعه و کالاهای فاقد ضوابط فنی و بهداشتی طی ۱۷ مرحله با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط امحا و انهدام صورت گرفته و پیگیری جدی برای تعیین تکلیف مابقی کالاها موجود در این انبارها در دستور کار این دادستانی قرار دارد.

کد خبر 5369353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha