۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۶

به‌مناسب ایام فاطمیه؛

برنامه‌های هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مازندران اعلام شد

برنامه‌های هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مازندران اعلام شد

بابل - برنامه‌های هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی مازندران به‌مناسبت روز پرستار، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سلیمانی تشریح و اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جلسه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان مازندران، به منظور تشریح برنامه‌های قرآنی در ایام ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شامگاه سه شنبه در سالن شهدای تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد، اعضای هیئت اندیشه ورز با حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و پرسنل درمانی که دارای رتبه‌های قرآنی بوده و فعال قرآنی هستند تجلیل به عمل آورند.

همچنین مقرر شد همایش رؤسای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان‌های استان مازندران به منظور تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه و ابلاغ برنامه‌های فصل زمستان برگزار شود.

گفتنی است، هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان مازندران به صورت ماهانه و با حضور ۱۵ نفر از اعضا در اداره کل برگزار و درباره توسعه فعالیت‌های قرآنی بانوان بحث و تبادل نظر و برای اجرا به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

اکنون در همه شهرهای استان مازندران هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی تشکیل شده و این هیئت در شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در اجرای برنامه‌ها قرآنی ویژه بانوان مشارکت دارند.

کد خبر 5370274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha