۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد؛

افزایش نظارت‌ها بر بازار شب یلدا در کرمانشاه

افزایش نظارت‌ها بر بازار شب یلدا در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از افزایش نظارت‌ها بر بازار شب یلدا در کرمانشاه تا اول دی ماه خبر داد.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تشدید نظارت‌ها بر اصناف استان کرمانشاه از امروز در بازرسی‌های انجام شده از قنادی‌ها و میوه فروشی‌ها و فروشندگان آجیل و خشکبار برای هشت مورد تخلف تشکیل پرونده و به چند مورد گران فروشی تذکر داده شد.

وی افزود: با توجه به ایام شب یلدا بر اساس سیاست‌های سازمانی و شورای تحول، گشت‌های مشترک بازرسی در استان کرمانشاه نظارت خود را بر اصناف افزایش داده‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: گشت‌های مشترک صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف با بازرسان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر بازار شب یلدا تا اول دی ماه نظارت خواهند کرد.

شاهی بیان کرد: فروشندگان میوه و آجیل و خشکبار و قنادی‌ها در ایام شب یلدا مکلف شده‌اند که فاکتورهای فروش را بر مشتریان و بازرسان تعزیرات ارائه دهند.

وی گفت: مردم می‌توانند هر گونه گران فروشی و کم‌فروشی را با شماره تلفن ۱۳۵ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به سازمان تعزیرات اطلاع دهند.

کد خبر 5372956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      0 0
      به خدا دروغ میگین کدام نظارت والله قسم جلوی چشم های مامورین خودتان تخلف میکنن و کسیم باهاشون کاری نداره و به راحتی آب خوردن سر مردم رو میبرن با قیمت های گران و روز به روزم بدتر میشه اگه راست میگین درب مغازه های گران فروش و از خدا بیخبر و متخلفرو گل بگیرین تا عبرت بشن که باقیم تخلف نکنن