۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۴

استاندار کرمانشاه:

آموزش و پرورش کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند

آموزش و پرورش کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به سانحه تصادف سرویس دانش آموزان در بخش ماهیدشت، گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر سرویس مدارس نظارت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند صبح امروز در نشست بررسی علل سانحه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه، اظهار کرد: طی بازدید روز گذشته از روند درمانی دانش آموزان در بیمارستان طالقانی کرمانشاه خانواده دانش آموزان به موضوع ساخت مدرسه جدید در روستاهای اطراف و نزدیک‌تر به محل زندگی دانش آموزان تاکید داشتند.

وی با اشاره به علت حادثه تصادف مینی بوس حامل دانش آموزان بخش ماهیدشت، افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان پلیس راه استان مینی بوس حامل دانش آموزان ۵۰ درصد و کامیون کمپرسی نیز ۵۰ درصد در وقوع این حادثه دلخراش مقصر بوده‌اند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بخشداری‌ها و آموزش و پرورش استان کرمانشاه باید به صورت دائم بر روند سرویس دانش آموزان نظارت داشته باشند و بسیاری از مردم از روند کمیسیون ماده ۲۸ سرویس مدارس بی اطلاع هستند.

بازوند بیان کرد: به علت تعداد اندک دانش آموزان هر یک از روستاهای بخش ماهیدشت یک مدرسه ایجاد شده و تمام دانش آموزان منطقه مورد نظر مراجعه می‌کردند اما در افکار عمومی و شبکه‌های مجازی علت نبود مدرسه بیان می‌شود که اشتباه است.

وی با اشاره به درخواست خانواده دانش آموزان برای احداث مدرسه جدید از آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه درخواست کرد طی مدت یک هفته موضوع ساخت مدرسه جدید مورد بررسی قرار گیرد و برای ساخت این مدرسه اعتبار ویژه در نظر گرفته خواهد شد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در راه روستایی بخش ماهیدشت اداره راهداری نیز نسبت به لکه‌گیری و ترمیم محور مواصلاتی اقدام کند تا بار دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 5371385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha