۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوشهر:

فعالیت فرهنگی باید به صورت قرارگاهی اجرا شود

فعالیت فرهنگی باید  به صورت قرارگاهی اجرا شود

بوشهر- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در کار فرهنگی باید قرارگاهی عمل شود و همه نهادهای دلسوز انقلابی همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین دشتی صبح پنج شنبه در دیدار با امام جمعه دشتستان با اشاره به نقش سازنده و جایگاه خطیر امامت جمعه به عنوان مدیر فرهنگی اظهار داشت: هر حرکت فرهنگی تأثیرگذاری که با محوریت امام جمعه و هماهنگی سایر نهادهای انقلابی صورت بپذیرد منتج به نتیجه مطلوب خواهد شد و اساساً در کار فرهنگی باید قرارگاهی عمل شود و همه نهادهای دلسوز انقلابی همراهی معاضدت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: برای مدیریت صحیح و تحقق مطالبات مردم همه مسئولین باید پای کار بیایند و ایفای نقش کنند.

وی گفت: بدیهی است که تک روی و اقدامات سلیقه‌ای و موردی نتیجه مطلوب را به دنبال نخواهد داشت و چه بسا افراد اقدامات یکدیگر را خواسته یا ناخواسته خنثی کنند که باعث فرصت سوزی می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: مجموعه سپاه افتخار دارد که در ایفای رسالت قانونی خود از ظرفیت ائمه محترم جمعه بهره مند شود و این اعتقاد را دارد که این همراهی و همدلی خیرات و برکات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا از تعامل و همراهی سازنده و مستمر امام جمعه محترم و انقلابی دشتستان تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

در این مراسم لوح تقدیری از طرف مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق ع استان بوشهر به حجت‌الاسلام حسن مصلح اهدا شد.

کد خبر 5376789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha