۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۳

رئیس قوه قضائیه:

دشمن از بستر مشکلات اقتصادی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند

دشمن از بستر مشکلات اقتصادی برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند

گرگان- رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن باور کرده که با فشارهای اقتصادی می تواند جبهه مقاومت ایران اسلامی را از پا دربیاورد لذا منتظر استفاده از این فرصت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای بعدازظهر پنج شنبه در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی گلستان ضمن اشاره به مطالبات کارکنان شورای حل اختلاف، اظهارکرد: شورای حل اختلاف قرار نبود دستگاه دولتی شده بلکه بنا بود از ظرفیت مردمی برای آن استفاده شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز مردم با مجموعه ای از گرفتاری ها مواجه هستند، افزود: بر این اساس دشمن باور کرده که با این فشارها می تواند جبهه مقاومت ایران اسلامی را از پا دربیاورد لذا از منتظر استفاده از این فرصت ها است.

وی ادامه داد: اما با این تلاش های دولت سیزدهم مطمئناً ایران پیروز میدان خواهد شد زیرا رییس جمهور از زمان قبول مسئولیت تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اما امروز فشار فوق العاده ای به کشور وارد شده است.

به گفته محسنی اژه ای، از زمان استقرار دولت سیزدهم هر هفته جلسه داشتیم که یکی از مباحث آن رفع مشکل معیشت مردم و مسائل اقتصادی بوده است.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: بنا بر برنامه ششم توسعه قرار بود سالی سه هزار و ۲۰۰ قاضی جذب کنیم، موضوعی که هنوز نهایی نشده است.

وی به پرهیز از جرم انگاری جدید تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف سند تحول کشور، پرهیز از جرم انگاری جدید است.

محسنی اژه ای، اظهار کرد: تلاش مان بر این است تا دو هزار عنوان مجرمانه کاهش یابد زیرا با  این روند مجموعه دادگستری و قضات فرسوده می شوند.

وی ضمن یادآوری کسری پنج هزار میلیاردی در بودجه سال جدید، گفت: بودجه ای که برای سال آینده بسته شده، پنج هزار میلیارد کسری دارد که امیدواریم در صورت بهبود شرایط اقتصادی، این کسری جبران خواهد شد.

کد خبر 5377082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha