۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۲

بهادری جهرمی:

یارانه بنزین به سرپرست خانوارهای فاقد خودرو نیز تعلق می‌گیرد

یارانه بنزین به سرپرست خانوارهای فاقد خودرو نیز تعلق می‌گیرد

سخنگوی دولت گفت: براساس طرح دولت با هدف عادلانه‌تر شدن توزیع بنزین، بنزین یارانه‌ای به افراد اختصاص پیدا می‌کند و سرپرست خانوار دارای خودرو و فاقد خودرو، متولی یارانه بنزین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در گفتگویی با تاکید بر اینکه بنا نیست هیچ تغییری در شیوه توزیع بنزین یارانه‌ای و قیمت آن صورت گیرد، گفت: بر اساس طرح دولت با هدف عادلانه‌تر شدن توزیع بنزین، بنزین یارانه‌ای به افراد اختصاص پیدا می‌کند و سرپرست خانوار متولی یارانه بنزین خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنوز این طرح جنبه اجرایی پیدا نکرده و تنها به صورت آزمایشی در کیش و قشم اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر بنزین سهمیه‌ای با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان و بنزین آزاد با قیمت ۳ هزار تومان در اختیار صاحبان خودروها قرار می‌گیرد و در صورت اجرای طرح یادشده، مابه‌التفاوت این قیمت‌ها به عنوان یارانه بنزین به سرپرست خانوارهایی که خودرو ندارند تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 5381103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد احمدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 1
      طرح خوبیه
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
      1 1
      تنها طرح عادلانه،اختصاص بنزین مساوی بهر فرد ایرانی است.چه ماشین داشته باشد وچه نداشته باشد.
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      به حمل و نقل عمومی بدهید این می شود عدالت
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      0 0
      این همون طرح دهه قبل است فقط شکلش را عو ض کرده اید که آن را نشناسند....به عبارتی از سهمیه اختصاص یافته به افراد کم می کنید...به افرادی که خودرو ندارند یارانه ای می دهید که بر اساس سازوکار اختلاف قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد است.این طرح در واقع طرح کاهش سهمیه بنزین یارانه ای است: بنزین آزاد بزنید!
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
      1 0
      نامردي نكنين و در اين طرح قيمت بنزين آزاد رو هم اعلام بفرماييد. مشكل اينه كه شما مي خواين كسري بودجه سال آينده رو با فروش بنزين آزاد جبران كنيد ولي واقعيت رو نميگين